Cilt Bakım Siyah benler kremle yok olur mu yoksa tıbbi müdahale mi gerekir? seyda028 Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Yüzümde iki tane siyah ben var et beni değil. Sevmiyorum kremle mı yoksa tıbbi müdahaleyle mı yok edilir bilgisi olan var mı Siyah benler kremle yok olur mu yoksa tıbbi müdahale mi gerekir? Cevapla Sevgi Soruları Krem Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 5,7b cevap paylaştı. Kremle yok olma diye biliyorum müdahale gerekiyor 0 0 Yorumla
Shiningdiamond Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Güzellik merkezlerinde hallediyorlar aslında basit bir işlem 1 0 Yorumla
_ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et Yoda Yaş: 103 , eic 99% +1 yıl birtakım krem türevi şeyler işe yarıyor 0 15 Yorumla seyda028 +1 yıl Hangileri Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Şimdiye kadar bir tek beneson diye bir ilaç kullandım. İşe yarıyor. Ama benden taşırmaman lazım. Benin üstüne sürüyorsun orayı yakıyor 1 haftaya kadar kabuk toplayıp düşüyor sonrada kantoran yağını günde 3 kere sürüyorsun Yorumla seyda028 +1 yıl Teşekkürler. Reçetesiz alinio dmi ilaç Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Alınıyor 😀 İntagramdaki görüntülere bak istersen. Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Önemli olan şey cildi yakıyor taşırma ve düşünce kantoran yağını 3 kere kullan Yorumla seyda028 +1 yıl Kulak copuyle surerim o zmn. Hang sayfa adını yazsana Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Onlar zaten gönderiyor. Geçenlerde bir tane daha aldım. Sana resmini atıyım. Yorumla seyda028 +1 yıl At baklm da instadan sayfanın adını solesene Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl https://www.hizliresim.com/kcjbr61Beneson diye instagramda arat çıkar. Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl instagram.com/benesoncom.tr?igshid=NTdlMDg3MTY= Yorumla seyda028 +1 yıl 500 TL krem yaaa😱😱 Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Onada mı zam gelmiş 😀 Yorumla seyda028 +1 yıl Kaça aldydn sn Yorumla _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ +1 yıl Ben geçen sene 200 e almıştım. Hala aldığım gibi duruyordu. 500 tl de çok olmuş Yorumla seyda028 +1 yıl Yuh be farka bak 🤦🏻♀️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kremle yok olma diye biliyorum müdahale gerekiyor
Güzellik merkezlerinde hallediyorlar aslında basit bir işlem
birtakım krem türevi şeyler işe yarıyor
Hangileri
Şimdiye kadar bir tek beneson diye bir ilaç kullandım. İşe yarıyor. Ama benden taşırmaman lazım. Benin üstüne sürüyorsun orayı yakıyor 1 haftaya kadar kabuk toplayıp düşüyor sonrada kantoran yağını günde 3 kere sürüyorsun
Teşekkürler. Reçetesiz alinio dmi ilaç
Alınıyor 😀 İntagramdaki görüntülere bak istersen.
Önemli olan şey cildi yakıyor taşırma ve düşünce kantoran yağını 3 kere kullan
Kulak copuyle surerim o zmn. Hang sayfa adını yazsana
Onlar zaten gönderiyor. Geçenlerde bir tane daha aldım. Sana resmini atıyım.
At baklm da instadan sayfanın adını solesene
https://www.hizliresim.com/kcjbr61
Beneson diye instagramda arat çıkar.
instagram.com/benesoncom.tr?igshid=NTdlMDg3MTY=
500 TL krem yaaa😱😱
Onada mı zam gelmiş 😀
Kaça aldydn sn
Ben geçen sene 200 e almıştım. Hala aldığım gibi duruyordu.
500 tl de çok olmuş
Yuh be farka bak 🤦🏻♀️
Müdahale gerekiyor.
tıbbi mudahale
Olmaz
Kremle yok olmaz
Çok iyi bir soru yaaa takipteyim