Ben inceliyorum çünkü içeriğe göre ürünün faydası değişiyor. Bu sayede ihtiyacıma göre ürün bulabiliyorum :)

Ben inceliyorum çünkü içeriğe göre ürünün faydası değişiyor. Bu sayede ihtiyacıma göre ürün bulabiliyorum :)

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet inceliyorum
Markalı ür0n nadiren kullanırım ama 2 ürün kullanırom biri avon köpük temizleyici ve avonun clerskin siyahnokta ıcın onun dısında aktardan dogal yaglar tercihim
cilde uygun ürünler etkili bir şekilde işe yarıyor, doğal yağlarda etkili bir yöntem
Ürünlerde belirtilir mutlaka. Ben de bi sorgularım illaki. Her zaman en açık anlatımı cildim yapar, onu da dinlerim saygıyla, harfiyyen.
en iyi etki cildimize uygun olan ürünü kullanmak :)
Tabi ki inceliyorum. Cildim birçok ürüne ters tepki veriyor bu yüzden ne kullandığımı bilmek zorundayım.
kesinlikle öyle
Hiç gerek yok kremlere ürünlere güzellik merkezinde çok güzel çözümler var boşuna para vermeyin ürünlere
yani cildi temizlemek ve nemlendirmek için bazı ürünlere ihtiyaç var:) ama tabi bu doğal yağlar ve evdeki ürünlerde olabilir
inceliyorum cildim hassas
kesinlikle incelemek lazım çünkü cilt tipleri çok farklı herkesin kendine uygun olanı seçmesi lazım
Hayır öylesine bakıyorum
Evet incelerim tabi
İnceliyorum tabii ki
Cilt bakımı ney:)
:D
Ben de inceliyorum, herkes öyle yapıyormuş 😂
aklima estikce