Dudak kenarlarındaki yaşam çizgileri sizi rahatsız eder mi? Onun için bir cilt bakımı var mı?


Dudak kenarlarındaki yaşam çizgileri sizi rahatsız eder mi? Onun için bir cilt bakımı var mı?


Rahmetli anneanneme soruyordum neden yüzün boynun bu kadar buruşuk nasıl hissediyorsun gel bunları gerdirelim diyordum. "Bu çizgilerimden çok memnunum o çizgilerin her biri tecrübe buruşuk olmayı seviyorum bu yaşta olmasaydım nasıl senle konuşacaktım" diyordu. Benimde öyle çizgilerimin olmasını istiyorum asla buruşuk olmaktan korkmuyorum
dudak kenarları ve göz kenarları kırışır gülme! alnında çizgiler oluşur üzünü çatma kaşlarını çatma!!!
eee nasıl tepki vereceğiz? yoksa botokslu gibi tepkisizmi kalacağız, varsın çizgiler oluşsun ben onlara tecrübe çizgileri diyorum :)
Öyle ya da böyle bir gün yaşlanacağın. Doğanın dengesi ve kanunu bu. O yüzden çok kasmaya gerek. İnsan kendine iyi baksın. Kötü alışkanlardan uzak dursun yeter bana göre.
Cevap
12Cevap
Bu genelde yaş ile birlikte ya da stres ile ortaya çıkabiliyor diye biliyorum. bu arada yaşam çizgisi gamze değil mi zaten 🤣
bu çizgileri isimleri neden gezegen isimleri
bu arada yüz yogası diye yüz kaslarını çalıştıran çalışma var
o yapılabilir
bence hangi gezegenden olduğumuzu söylüyorlar
bakayım eee sen venüssün bu tarafa
dur kardeşim sen jüpitersin ya neden oraya gidiyosun
haydaaa kardeşim gel orası tuvalet :D :D
hmm neyse ya daha çok var çıkmasına
çıkarsa da botoks yaptırırız :D :D
Yaşam çizgisi güzel isimmis 🤣 yaşım 32 henüz yok ama olsa da etmez.
Maşallah de kız 🤣 ya öyle ya da kişiye göre değişiyor bilemedim
Yaşam çizgim Ekvador çizgisi gibidir. Meridyenimi konumumu belirtir ve gösterir. Yaşam çizgisi yaşanmışlıkların izidir kalmalıdır
Hayır hiç rahatsız olmuyorum. Elbet bir gün öldüğümde çizgi falan kalmayacak. O yüzden kafama takmam böyle şeyleri
Mutlu bir yaşantının getirdiği çizgiler insanın güzelliğine güzellik katar.
Yaşam çizgim yok. Sinirlendiğim zaman kanlanan ve damarları çıkan bir gözüm var
Evet, dudak kenarı çizgisi belirgin olan yüzleri beğenmiyorum.
Alında ve boğazda değilmiydi o
Benim için sıkıntı yok
Cilt bakımı yapıyorlar evet
Beni rahatsız etmiyor.
Yok etmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?