Cilt Bakım Göz altına hangi meyve çok iyi geliyor? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Cilt bakımı için, göz altına en iyi gelen meyve veya sebze hangisi? 🙄🍋🍊🍏#Bioderma #ciltbakım 𝕖𝕕𝕒𝕞𝕖𝕕𝕒 Güncellemeler+1 yıl Güncel. Göz altına hangi meyve çok iyi geliyor? Cevapla Cilt Soruları En İyi Soruları Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 5,7b cevap paylaştı. Elma iyi gelebilir veya avokado 0 0 Yorumla
ƛԼƠƝЄƜƠԼƑ Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Salatalık heralde. https://youtube.com/shorts/_z-plllB-Tk?feature=share 0 2 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Patates Yorumla ƛԼƠƝЄƜƠԼƑ +1 yıl @birsuskuncicek peki patates olsun Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Yarım kavun sağ gözüme yarım karpuz sol gözüme. 0 0 Yorumla
HissizProfil Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Her akşam yatmadan önce gözlerime ve altlarına bir dilim mango kesip koyuyorum. 0 0 Yorumla
ZodiacK Takip Et Master Yaş: 29 , eic 74% +1 yıl Üzüm iyi gelebilir. Ama cdkirdeksiz olsun. Çekirdeği gözüne falan kaçar.. 0 0 Yorumla
Yaren4477 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Niye meyve veya sebze cildimiz sindirim organı değil ki duzguncd bir krem alsana 0 0 Yorumla
Zordayimm Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Kız bir şey surme göz altına sakın krem ve maske kullan bak orası çabuk kırışıyor 0 0 Yorumla
kırmızılego Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Hiç bi fikrim yok bilip bilmeden bişey demiyorum 0 0 Yorumla
Dördüncümurat4 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Benim cildimin meyveye ihtiyacı yok 0 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 544 cevap paylaştı. bence salatalık ama en garanti krem 0 0 Yorumla
PromisedLand Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Güzel bir öpücük daha iyi gelir 😂 0 17 Yorumla Edameda06 +1 yıl Göz altına mı öpücük Yorumla PromisedLand +1 yıl Olmaz mı 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Bilmem, sevgi ile olan öpücük her şeye iyi gelebilir :d Yorumla PromisedLand +1 yıl Sevgi olmadan öpmeyi nasıl düşünebilirim ben 😂Tabiki sevgiyle 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Pjkdkdks tamam Yorumla PromisedLand +1 yıl Lanet olsun, bana ayrılan sürenin sonu geldi yine 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Ne bekliyordun 😂 Yorumla PromisedLand +1 yıl Bir ömür boyu sürecek, mum ışıkları ve kahkahalarla renklenecek 😂Bir sevgi istiyorum 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🙄😒 Yorumla PromisedLand +1 yıl Nereye varmaya çalışıyorsun 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Hiç bir yere Yorumla PromisedLand +1 yıl Eve ulaştın mı 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yok az kaldı, otobüsteyim sjsjsjs Yorumla PromisedLand +1 yıl Dikkat et kendine, başkentin soğuğu bensiz hasta eder 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl Haha 🥶 Yorumla PromisedLand +1 yıl Tebessümlerim içini ısıtsın, beni hatırla 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😂 Tamam Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Cilt Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Salata 1 0 Yorumla
XxlAYUBOĞAN Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl Armut yiyin 0 2 Yorumla aysekaptan +1 yıl armut yemek ne alaka anlamadım Yorumla XxlAYUBOĞAN +1 yıl Ben ye diyorsam ye çok soru sorma Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Elma iyi gelebilir veya avokado
Salatalık heralde.
https://youtube.com/shorts/_z-plllB-Tk?feature=sharePatates
@birsuskuncicek peki patates olsun
Yarım kavun sağ gözüme yarım karpuz sol gözüme.
Her akşam yatmadan önce gözlerime ve altlarına bir dilim mango kesip koyuyorum.
Üzüm iyi gelebilir. Ama cdkirdeksiz olsun. Çekirdeği gözüne falan kaçar..
Niye meyve veya sebze cildimiz sindirim organı değil ki duzguncd bir krem alsana
Kız bir şey surme göz altına sakın krem ve maske kullan bak orası çabuk kırışıyor
Hiç bi fikrim yok bilip bilmeden bişey demiyorum
Karpuz. Kesmeden olduğu gibi koymak lazım
Salatalık ve elma sanırım
Benim cildimin meyveye ihtiyacı yok
Morluk varsa patates iyi gelir
bence salatalık ama en garanti krem
Salatalık diye biliyorum.
Güzel bir öpücük daha iyi gelir 😂
Göz altına mı öpücük
Olmaz mı 😂
Bilmem, sevgi ile olan öpücük her şeye iyi gelebilir :d
Sevgi olmadan öpmeyi nasıl düşünebilirim ben 😂
Tabiki sevgiyle 😂
Pjkdkdks tamam
Lanet olsun, bana ayrılan sürenin sonu geldi yine 😂
Ne bekliyordun 😂
Bir ömür boyu sürecek, mum ışıkları ve kahkahalarla renklenecek 😂
Bir sevgi istiyorum 😂
🙄😒
Nereye varmaya çalışıyorsun 😂
Hiç bir yere
Eve ulaştın mı 😂
Yok az kaldı, otobüsteyim sjsjsjs
Dikkat et kendine, başkentin soğuğu bensiz hasta eder 😂
Haha 🥶
Tebessümlerim içini ısıtsın, beni hatırla 😂
😂 Tamam
Salata
Salatalık
Salatalık
Meyve bilmem de, çay poşeti iyi oluyor.
Şeftali 😀
Muz diye biliyorum
Armut yiyin
armut yemek ne alaka anlamadım
Ben ye diyorsam ye çok soru sorma
Hiyar
Salatalık