Ben genelde gözlerim şiş oluyorsa ya da uykusuz olursam göz altı maskesi kullanıyorum. Sizler hangi aralıklarla gözaltı maskesi yapıyorsunuz?

Ben genelde gözlerim şiş oluyorsa ya da uykusuz olursam göz altı maskesi kullanıyorum. Sizler hangi aralıklarla gözaltı maskesi yapıyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Göz altı maskesi denemedim maaelsef
30 yılda bir
2 hafta