Ben sevdiğim markaların ürünlerinin içeriklerine bakarak cildime uygun olup olmadığını değerlendirerek alışveriş yapıyorum. Peki yaz siz hangisine dikkat ediyorsunuz?

Ben sevdiğim markaların ürünlerinin içeriklerine bakarak cildime uygun olup olmadığını değerlendirerek alışveriş yapıyorum. Peki yaz siz hangisine dikkat ediyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet bakıyorum
Hijyenik ped olarak Gratis ve Watsons markası alıyorum, birde Orkid. Kotex. Helen Harper alıyorum. Şampuan olarak ise genellikle Urban, Elidor alıyorum. Vücut spreyi ve parfüm de alıyorum deodorant olarak ise Nıvea, Rexona, Emotion alıyorum
Hemen hemen her şeyine dikkat ediyorum
İkisinide Dikkat Ederim Tabikide
İkisi de önemli.
İkisi de
İkisinde
Markasına
İçerik
Markasına
Marka.
İçerik