Saçlarınızın modelini beğenmediğinizde kuaförünüze bunu nasıl belli ediyorsunuz?

"Ya olmadı mı abi?" tarzı bir söylemde bulunuyorum.

Saçlarınızın modelini beğenmediğinizde kuaförünüze bunu nasıl belli ediyorsunuz?
Cevapla