En pahalı ürünleri kullanan, en kaliteli uzmanlara giden ünlülere bakıp hayıflanmak hastalık mı?

Aman ciltleri ne kadar güzel aman bilmem ne. E onların güzel olmayacak da benim mi olacak? Kadınlar güzellik salonlarından çıkmıyor. 1 kutusu binlerce TL olan ürünleri kullanıyor. Bunlara bakıp kendi cildinden utanan arkadaşlarım var bana hastalıklı geliyor bu düşünce. Sizce?

En pahalı ürünleri kullanan, en kaliteli uzmanlara giden ünlülere bakıp hayıflanmak hastalık mı?
Cevapla