Ne sıklıkla cilt bakımı yapıyorsunuz? Ben üç günde bir kil maskesi yapıyorum yetiyor.
#kafamıngüzelligi
#kafamıngüzelligi


Merhaba.
Eğer aklıma gelirse yapmaya çalışıyorum. Gelmezse sadece yıkıyorum. Genelde kil maskesi kullanırım aşırı faydasını gördüm.
Bebeksi ciltler için birebir 👌
Hiç bişe. Bazen hftada 2 hftada bir bnyo yapiorum. Ha elimi cok yikarim.
yeter kanka :D
Cevap
1Cevap
Evet yapmaya çalışıyorum elimden geldikçe
Olduğu kadar artık :))
yaparım tabi kii hiç ihmal etmem bebeksi cildimi seviyorum <3
Sabah akşam jelle yıkarım
İki güne bir de maske yaparım
Gunluk jelle yikamadan olmaz. disardan eve gelin bir peceteyi islatip silin yuzunuzu boynunuzu o kadat kirli ki hava
jel ile yıkarım aloe vera surüp 7 dk edildikten sonra üzerine kremimi sürerim 🥰
Bi ara yapıyordum artık zaman kalmıyo ona
çok mu yoğunsun
Evet çok iş var
Nasıl işlermiş onlar merak ettim
Evet yapıyorum ama bazen üşeniyorum 😃
2 günde bir yüzüme arko nem sürüyorum o kadar
Her gün yapıyorum
Açıkçası ben yapmıyorum.
yapmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar