Yüzümde bir kaç ay içinde bir sürü kahverengi lekeler çıktı ve büyüyorlar ne yapmalıyım?
bunun için fondöten faln sürüyorum kapatmıyor help meee?
bunun için fondöten faln sürüyorum kapatmıyor help meee?
Merhaba.
Madelebin lavanta özlerine sahip olan bitkisel bakım kremi leke tarzı sorunlara iyi gelerel leke oluşumunu yok eder, cilde bakım yapar ve nem katarak cildi besler. Ben severek kullandım sizede tavsiye ederim.
Teşekkür ederim 😊
Merhaba, öncelikle bunlar muhtemelen sivilce izleri değilse güneş lekeleridir. Güneş lekelerinin oluşmaması için güneş kremi kullanmalısın kış aylarında 30 spf yaz aylarında ise 50 spf kullanmanı tavsiye ederim.
şu an yaşadığın problemler için düzenli olarak cilt bakımı rutini oluşturmalısın az çok etkisi olur ve kendini iyi hissettirir. Leke giderici kremleri kullanan insanların olumlu dönüşleri var. Fakat bende böyle bir sorun olmadığından tavsiye etmiyorum.
Son olarak yüzüne limon sür elma sirkesi sür gibi tavsiyeleri göz ardı etmelisin çünkü asidik bazik ürünlerin kontrolsüzce kullanılması cildin ph seviyesini bozar yani cildine zarar verir.
Teşekkür ederim 😊🤍
Cevap
1Cevap
Güneşten oluşan çillerdir onlar. Çiller lazerle geçebilen cilt lekeleridir.
güneş lekesidir güneş koruyucu sür zamanla açılır zaten
Merhaba 50 spf + mavi ışığa etkili koruyucu krem kullan 2 saate bir max 4 saatte bir. Ayrıca yaşla manı da önşer ve dermatoloğa da göster tabi.
Tuzruhuyla
Tm knk
Lan saka yaptım sakın ha :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?