Cildim kurudu biraz, böyle kabarcıklı şeyler çıkıyor bazıları da düz leke şeklinde nedir bu? Yanma yapıyor biraz ve etrafında da çıkıyor artıyor sanki, bazılarının ucunda minicik iltihap var ama eminim sivilce değil bende sivilce çıkmaz çıkanda ilaçla hemen geçer minicik olur, bu geçmiyorda. Egzama veya alerji olabilir mi?
Egzama falan mı yoksa alerji mi bu, yanıyor ama kaşınmıyor?
Merhaba. Kuru cilt yapısına sahip olan kişilerin cikdine bakım kremi kullanıp nemlendirmesi gerekir. Bende aynı sorundan müzdaripim. Bana diaderminenin kuru ve hassas ciltler için olan günlük nemlendirici bakım kremi iyi geldi. Eczaneye gidip krem isteyin.