Merhabalar 💜
💜Koca bir sepet cilt bakım ürünleri hediye edilse seni havalara uçurur mu?
💜Koca bir sepet cilt bakım ürünleri hediye edilse seni havalara uçurur mu?


Hayır demem gadası. Kitap almış kadar sevinirim. Çünkü cilt bakım ürünlerini kitaplar kadar seviyorum.
Cevap
3Cevap
Kesinlikle o kadar mutlu olurum ki anlatamam yani bu durumu :)
Hediye vermenin mutluluğu başkadır. Bir insanın yüzünde gülümseme koymak çok güzel ona değerli hissettirmek.
Sevindirir tabi her kadın gibi beni de, fakat içerisinde aynı üründen olanları ve kullanmayacaklarımı etrafımda ki insanlara veririm.
Ucurur ama icindekilerin ne olmasi gerektigini bilen tek kisi en yakin arkadasim her yigidin harci degil riskli is
Kullandığım marka olursa sevinirim kullanmadığım marka ise mutlu olmam alerjenik bi yapım var
Ufff efsane olur ❤️❤️bugece dua edelim sabah gelmiş olsun 😄
Çok mutlu olurdum, ürünler sevdiğim ürünlerse özellikle harika hissettirirdi.😺
Evet ya aşırı mutlu olurdum. Kimseden oyle bir hediye almadım:(
Benim zaten sepet dolusu var. Olmayan kişilere hediye ederdim
Evet mutlu olurum tabi ki
Hepsini keyifle sürer denerim..
Neredeyse hergün getiriyor eşim hergün de olsa mutlu oluyorum 😄😄😂
Severim yani öyle seyleri. Ama israfada kacmasak iyi olur :)
Eğer bana uygun ürünlerse sevdiğim istediğim şeylerde tabiki. Öte türlü yine sevinmiş gibi yapar satarım parasını elime alınca yine havaya uçarım.
Çok guzel bisi olur ya makyajda alabilirim hediye etmek isteyen çekinmeden söyleyebilir hemen seve seve iban atarim 😂
Beleş olduğu için sevinirim, yoksa o ürünlere bayıldığımdan değil
Tabikide bakim seven birisi olarak keske gratis benim olsaa
hayir
Çooooook mutlu olurum
Mutluluktan havalara uçarım
Aynen sevinirim manyak gibi sarılır uyurum
Beni değil ama cildimi uçurur o kesin 😂😂
Iyi olurdu ama eden yok
Cilt bakım ürünü kullanmıyorum ihtiyacım yok
Kore urunleriyse evet
Ooo hemde nasil mutlu olurdum 😍😍😍
Makyaj ürünleri daha mutlu eder
Çokkk sevinirdimm
Umarım
Alerjim var aglaya aglaya sevinirdim 😂
Uçurur
hiç gerek yok mis gibi sabun varken:)
Hayır.
Uçurur sevinirim.
Nerdeee
Para tuzagi bunlar
Oo hemde nasıl 😄 h
Markalı ve kaliteli ise olur
Evet
Mutlu olurum
Ucurmaz
Uçurur tabi
Beni havalara uçuran tek şey onun gülüşü..
Ayy hem de nasıll
Uçurmaz mı ya nerdee
Keşke nerdeee o günler 🤷🏻
Hayır
Evet hem de nasıll
kesinlikle zaafim
Ucurmaz...
Markasına bağlı
ayyyy evettttt
Hepsi
Hemde nasıl varya :D
takla bile atarım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?