Bu yıl karantinaya girdiğimizden beri yüzüm resmen evrim gecurdi geçirdi o pırıl pırıl cildim gitti benlerim çıktı yüzümde izler var bir sürü de sivilce... Bana adam akıllı böyle güzel sonuçlar alabileceğim ürünlerden veya bakım tavsiyelerinizden bahseder misiniz? Cilt tipim yağlı galiba ( önceden çok kuruydu birkaç aydır yağlı...)
Karantina döneminde cildim çok bozuldu, bana cilt bakımı ürünleri olarak ne önerirsiniz?
Ben şunları yapıyorum gadası. Cilt bakımında tonik kullanmayı ihmal etmiyorum. Tonik cildi nemlendirip, gözenekleri sıkılaştırıyor. Cildi rahatlatıp ferahlatıyor. Özellikle yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum. Tonik olarak ya gül suyu kullanıyorum ya da ev yapımı tonik kullanırım gadası. Bu tonikler neler, hemen bahsetmek istiyorum. Birincisi maden suyu ve gül suyu karışımı. İkisinden de birer tatlı kaşığı kadar pamuğa döküp yüzüme uyguluyorum. Verdiği temizlik hissi harikadır. İkincisi yeşil çay ile yaptığım toniktir. Yeşil çayı demleyip soğutuyorum ve cildime bir pamuk yardımıyla sürüyorum. Cildime çok iyi geliyor. Sonuncusu ise nane toniğidir gadası. Çeyrek çay bardağı sıcak suyun içine 1 tatlı kaşığı kuru nane koyup 5 dakika bekletiyorum. Sonra süzüp soğutuyorum. Yine bir pamuk yardımıyla yüzüme uyguluyorum. Bu 3 tarifte cildime çok iyi geliyor.
karantinada hareketsizlikten ya da yeme düzenindeki değişimden olabilir mi? maya maskesi cildine alerji yapmazsa iyi gelebilir ama önce küçük bir yerde alerji yapıp yapmadığına bak derim peeling tarzı şeyler yapma sivilceyi yayar günde iki kez yüzünü yıka, hassas bir cildin varsa bebek şampuanı güzel temizliyor yıkadıktan sonra yüzün çok kuru geliyorsa yağsız bir nemlendiriciyle nemlendir ve günde en az 1,5 litre su iç
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Alerjik mi 😶 , ben de kimyasal etki eder diye ne kullanıyorsam bıraktım 1-1.5 aydır sadece dalinle yıkıyorum ( geneli öyle önermişti) şimdi ne yapacağım ya Kilo falan aldım ama abartı olmadı ve sporla birlikte yürüyüş de yapıyorum hareketli bir yaşamım var
Bunlar alerjik duruyor bir sey surmeni onermem ama rahatlatmasi için loreal paris'in nem terapisini surebilirsin
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Alerjik mi 😶 , ben de kimyasal etki eder diye ne kullanıyorsam bıraktım 1-1.5 aydır sadece dalinle yıkıyorum ( geneli öyle önermişti) şimdi ne yapacağım ya Kilo falan aldım ama abartı olmadı ve sporla birlikte yürüyüş de yapıyorum hareketli bir yaşamım var
Evet ama biraz fazla var sırtımda , göğsümde omuzlarda hatta diz kapaklarımda bile tek tük var çok rahatsız etmeye başladı annem önemsemiyor pandemide bunun için doktora gidemezmişiz
Sana kesinlikle bir sey alerji yapmış ama biz kadinlarin vucudu nemli oldugu icin cok sivilce yapar vucut biraz daha bekle umarim duzelir en kisa zamanda