Krem kullanmadım evde kendim yaptığım bir maske var..1 yemek kaşığı pirinç unu içine kıvam alana dek süt ekliyorum yüzüme sürüyorum 25 dakika bekledikten sonra ılık su ile yıkıyorum sonrada soğuk su ile yüzümü şokluyorum bunu 21 gün boyunca 1er gün aralıklarla yaptim çok memnunum
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kremler kullanıldığı sürece etkisini gösteriyor ama bıraktıktan sonra eski haline dönüyor.. Bir ara bir yakınım Dubaiden bir krem getirmişti kullandım bende.. Resmen hayalete dönmüştüm her gören soruyordu 🙂tabi bitince eski halime döndüm.. Sonra netten aldım ama demek ki orijinal değilmiş yaramadı işe