Arkadaşlar lazere gidiyorum 3 yıldir yüzüm icin. iki gündür böyle oldu yüzüm. ya gecermi. mahvoldu ya suratim bilen varsa acil?

Arkadaşlar lazere gidiyorum 3 yıldir yüzüm icin. iki gündür böyle oldu yüzüm. ya gecermi. mahvoldu ya suratim bilen varsa acil?

Arkadaşlar lazere gidiyorum 3 yıldir yüzüm icin. iki gündür böyle oldu yüzüm. ya gecermi. mahvoldu ya suratim bilen varsa acil?

Arkadaşlar lazere gidiyorum 3 yıldir yüzüm icin. iki gündür böyle oldu yüzüm. ya gecermi. mahvoldu ya suratim bilen varsa acil?
Arkadaşlar lazere gidiyorum 3 yıldir yüzüm icin. iki gündür böyle oldu yüzüm. ya gecermi. mahvoldu ya suratim bilen varsa acil?
Cevapla