Rossmann da bulunan ISINA markası için ne düşünüyorsunuz? Kullanan arkadaş var mı?

Yüzüme artık daha az kozmetik ürün kullanmak istemiyorum. Çünkü kozmetik ürünlerin daha fazla kimyasal barındırdığı için anlık güzelleştirmeler yapsa da uzun süreli işe yaramıyormuş gibi. O yüzden eczane ürünü ya da bitkisel ürünler deniyorum. ISINA vegan bir ürün olduğu için fazlaca ilgimi çekti. Nemlendirici jelini kullandım gayet güzeldi lakin toniği köpük köpük oluyor. Sizin düşünceleriniz nedir? Kullanan arkadaslar hangi ürünleri önerir?
Rossmann da bulunan ISINA markası için ne düşünüyorsunuz? Kullanan arkadaş var mı?
Cevapla