Serum kullanmak veya kullanmamak? 🤔 Bütün mesele buysa, doğru serumla cildinin en iyi haline kavuşm
Cilt Bakım Cildin Yağlı ve Akneli Olduğu İçin Serum Kullanmıyorsan Bu 6 Madde Fikrini Değiştirecek! (Sayfa 2) Bioderma Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1310 Cildin Yağlı ve Akneli Olduğu İçin Serum Kullanmıyorsan Bu 6 Madde Fikrini Değiştirecek! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl yaw erkekler kullanamazmı bu bioderma'yı🤷♂️ 0 1 Yorumla BenTecna +1 yıl kullanır tabii neden kullanmasın, pürüzsüz bir cilt hepimizin hakkı Yorumla
beyoglusarapsiir Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl guzel bayanların boyle seylere hıc ıhtıyacı yok olmuyorsa zorlamamalı 0 0 Yorumla
Belasinibulmusbiri Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Burnumda ki gözenekleri kapatmak için kullanıyorum Bioderma sebiumu 0 0 Yorumla
Yasmin9393_ Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl Yıllardır sadece vazelin be günes kremi kullanıyorum. Cildim bebek gibi. 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl vays ne güzel keşke herkes senin kadar şanslı olsa Yorumla
LittleBird01 Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Benim cildim kuru bir cilt, fazla yağlı da sevmiyorum. Kırışmaya çok müsait bir cilt tipi benim cilt. Nemlendirici önemli. 0 0 Yorumla
Yrn__35 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl kesinlikle cildimi emanet edebildiğim nadir markalardan biri ve tüyoları kesinlikle deneyeceğim! 0 1 Yorumla BenTecna +1 yıl benim de öyle valla, ilk fırsatta denemeni öneririm Yorumla
Asyaaxxx2 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Benim de cildimden çok saçlarım yağlı cildim de yagliydi sürekli dus almaya baslayinca düzeldi yine de teşekkürler 0 0 Yorumla
Rednailss Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Bioderma hassas cilt ürünlerini kullanıyorum eminim yağlı cilt tipi için de mucizevi bir üründür 0 1 Yorumla BenTecna +1 yıl çok iyi bir ürün bence buna da bir şans vermelisin Yorumla
MinyonBey Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Hic cilt bakimi yapmadim gercekten gozle gorulur etki ediyor mu? 0 0 Yorumla
Piisi Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Banyodan sonra daha iyi çünkü kuru ciltte tahriş ediyor 0 0 Yorumla
bygokturk Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Zeytinyağı kullanmanizi tavsiye ederim daha güzeldir 0 0 Yorumla
Suzetaliyahh Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Kendileri cilt bakım rutinimin yeni yıldızı oluyor 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl ayy benim de öylee Yorumla
Seydunavesahrud Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Bende sebum fazla serum aldim ama daha kullanmadim yuzum surekli soyuluyor 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl kullan kullan çok iyi geliyor cilde Yorumla
sfvsdnm Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Cildimde kesinlikle biodermanin etkisini çok gördüm 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl ben de öyle kullandıktan sonra iyi ki almışım diyorum Yorumla
niloyatospik2642 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Harika olmuş ellerinize sağlık çok güzel görünüyor çok beğendim çok teşekkür ederim binlerce 0 0 Yorumla
Dilaraaw1 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Fiyat bilgisi de lazim , içerik de önemli doğru orantı da olduğu sürece deneyebilirima 0 0 Yorumla
Melikcann Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Yüzümde çöküntü ve göz çevremde çukurlasma ve morluk var sebebi nedir 0 0 Yorumla
meraklı_Aylin Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ben kükürt sabunu kullanıyorum çok da işime yarıyor 0 0 Yorumla
subidonu50 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Evet serum çok garip bir şey yani etkili mi bilmiyorum ama 0 0 Yorumla
Burkyss Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Biodermayi almanızı tavsiye ederim güzel urun 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl ben de şiddetle tavsiye ederim bayıldım Yorumla
aşktaktiklerii_ Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Yüzüme buz uygulaması yapıyorum ve serum Kullanıyorum 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl bu serumu hiç denedin mi, denemediysen öneririm Yorumla
frejyan Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl ben cildime hiçbir şey kullanmıyorum sadece her gün yıkama jeliyle temizliyorum 0 0 Yorumla
MuradiyeKoramaz Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Benim cildim çabuk leke tutuyor en ufak civilce de kahve leke kalıyor Buda fazla üzüyor 0 0 Yorumla
Öylesinebiriyyy Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Evet büyük sorun o sadece su ve sabunla çözüyoruz neyseki 😅 0 0 Yorumla
BirBilgin11 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Cildin harici, yağlı saçlar için de bişi var mı? 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Cildim kuru ve kabuklanma yapıyor kullansam bundan kurtulabilirmiyim 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Çok iyiymiş teşekkürler ellerinize sağlik😍🥰 0 0 Yorumla
tunabroe Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Hemen kullanıyorum. Yarın sipariş 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl kullanınca etkisini yazar mısın buraya merak ettim Yorumla
Kaba-Sakal Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Bioderma serum kullanmıştım etkili oluyor 0 2 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl ben kullanıyorum baya etkili Yorumla Kaba-Sakal +1 yıl Ama düzenli devamlı kullanmak gerekiyor Yorumla
akincan1234 Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl umarım iyi gelir teşekkürler 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl düzenli kullanımda cildime çok iyi geldi Yorumla
Mark_Antony Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Kullanmak lazım denemek lazım. 0 1 Yorumla BunnyGirl_ +1 yıl akne gibi cilt kusurların varsa kesinlikle denemelisin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
206Cevap
yaw erkekler kullanamazmı bu bioderma'yı🤷♂️
kullanır tabii neden kullanmasın, pürüzsüz bir cilt hepimizin hakkı
guzel bayanların boyle seylere hıc ıhtıyacı yok olmuyorsa zorlamamalı
Burnumda ki gözenekleri kapatmak için kullanıyorum Bioderma sebiumu
Yıllardır sadece vazelin be günes kremi kullanıyorum. Cildim bebek gibi.
vays ne güzel keşke herkes senin kadar şanslı olsa
Benim cildim kuru bir cilt, fazla yağlı da sevmiyorum. Kırışmaya çok müsait bir cilt tipi benim cilt. Nemlendirici önemli.
kesinlikle cildimi emanet edebildiğim nadir markalardan biri ve tüyoları kesinlikle deneyeceğim!
benim de öyle valla, ilk fırsatta denemeni öneririm
Benim de cildimden çok saçlarım yağlı cildim de yagliydi sürekli dus almaya baslayinca düzeldi yine de teşekkürler
Bioderma hassas cilt ürünlerini kullanıyorum eminim yağlı cilt tipi için de mucizevi bir üründür
çok iyi bir ürün bence buna da bir şans vermelisin
Hic cilt bakimi yapmadim gercekten gozle gorulur etki ediyor mu?
Banyodan sonra daha iyi çünkü kuru ciltte tahriş ediyor
Zeytinyağı kullanmanizi tavsiye ederim daha güzeldir
Ama herşeyin doğalı olduğu gibi olanı makul
Kendileri cilt bakım rutinimin yeni yıldızı oluyor
ayy benim de öylee
benbim cildim kuru ve yağlı bana iyi gelecek
Bende sebum fazla serum aldim ama daha kullanmadim yuzum surekli soyuluyor
kullan kullan çok iyi geliyor cilde
Cildimde kesinlikle biodermanin etkisini çok gördüm
ben de öyle kullandıktan sonra iyi ki almışım diyorum
Harika olmuş ellerinize sağlık çok güzel görünüyor çok beğendim çok teşekkür ederim binlerce
Fiyat bilgisi de lazim , içerik de önemli doğru orantı da olduğu sürece deneyebilirima
Yüzümde çöküntü ve göz çevremde çukurlasma ve morluk var sebebi nedir
Ben kükürt sabunu kullanıyorum çok da işime yarıyor
Evet serum çok garip bir şey yani etkili mi bilmiyorum ama
Biodermayi almanızı tavsiye ederim güzel urun
ben de şiddetle tavsiye ederim bayıldım
İşe yarar mı acaba kız kardeşime alacağım da
6 madede fikrim değişti hemen serum kullanıyorum.
Yüzüme buz uygulaması yapıyorum ve serum Kullanıyorum
bu serumu hiç denedin mi, denemediysen öneririm
ben cildime hiçbir şey kullanmıyorum sadece her gün yıkama jeliyle temizliyorum
Benim cildim çabuk leke tutuyor en ufak civilce de kahve leke kalıyor Buda fazla üzüyor
Evet büyük sorun o sadece su ve sabunla çözüyoruz neyseki 😅
Cildin harici, yağlı saçlar için de bişi var mı?
Cildim kuru ve kabuklanma yapıyor kullansam bundan kurtulabilirmiyim
Çok iyiymiş teşekkürler ellerinize sağlik😍🥰
Serum kullanıyorum paylaşım güzel olmuş
Guzel bi paylasim olmuş tesekkűrler
Çok faydalı bir başlık olmuş teşekkürler
Hemen kullanıyorum. Yarın sipariş
kullanınca etkisini yazar mısın buraya merak ettim
Güzel bir çalışma olmuş keyifli...
Yavaştan değişti sanki. Öyle mi ki
Başlığı okuyunca bana sesleniliyor sandım.
Bioderma serum kullanmıştım etkili oluyor
ben kullanıyorum baya etkili
Ama düzenli devamlı kullanmak gerekiyor
Bu bilgiler için teşekkür ederim
Bilgilendirici harika bir paylaşım tebrikler
Bol bol yıkanmalı bence aksiyi düşünemiyorum
Faydalı bir paylaşım olmuş tskr lerr
Bol bol yıkanmalı bence aksiyi düşünemiyorum
Serumlar gercekten ise yariyor.
Yağ değilde kuruluk var bende
Cilt bakımı emeğine teşekkür ediyorum
Evet serumu bir yandan da olur dedim
Güzel bence olmuş teşekkür
bu serumları beğeniyorum cildime iyi geldi
Teşekkürler bilgiler için :)
Teşekkürler güzel paylaşım olmuş 👍
ellerine sağlık güzel olmuş
denemek gerek teşekkür ederim
umarım iyi gelir teşekkürler
düzenli kullanımda cildime çok iyi geldi
Teşekkürler bu çözümleri önerdiğiniz için 😊
cildim normal ama deneyeceğim
Kullanmak lazım denemek lazım.
akne gibi cilt kusurların varsa kesinlikle denemelisin
Güzel bir paylaşım, denemekden bişi olmaz.
Direk cildiyeye gidin uğraşmayın bunlarla