Karaciğer enzimlerinizi ve alerji testinizi yaptıktan sonra bir sorun yoksa belki kullanin derim ama dermatolojinin önermedigi kremi problemleriniz için sürmeyin.
akne bi hastalık bu yüzden ilk önce dermatoloğa görünmek lazım ondan sonra da önerdiği kremleri sürüp bol bol subiçmek ve green juice içersen cildindeki değişikliği 3-4 aya fark edersin
ben de ergenligimde cok uzun yillar Bioderma kullandim. Akne sorunum yoktu ama sebuma egilimli bir cildim vardi hala da ayni. Sebum serisi gercekten memnun kaldigim bir seriydi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
biodermayı duymuştum. güzel marka öneririm aknelere ciddi anlamda iyi etki ediyor
Aknenin başı strestir. Hiç kimsenin hayatı mükemmel değildir lakin elimizde olmayan şeyler için üzülmeyi bırakırsak daha iyi bir cilde sahip olmak çokta zor değil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
250Cevap
Kullanmadım kullananan mani olmam, ama açıklayıcı bilgiler için teşekkürler
Önerileriniz için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Bunun için teşekkürler ürünlerinizi kullanmıyorum ama biliyorum 😊
Süt ürünleri beyaz peynir bihter cikolata trans yagli yiyeceklerden uzak durun akne cikmaz.
Karaciğer enzimlerinizi ve alerji testinizi yaptıktan sonra bir sorun yoksa belki kullanin derim ama dermatolojinin önermedigi kremi problemleriniz için sürmeyin.
Birçoğumuz gibi akneye eğilimli bir cildim vardı ancak Bioderma ürünleriyle tanıştıktan sonra gözle görünür bir azalma yaşadım.
Sizde cildinizin bakımı için Bioderma ürünlerini kullanın.
Bioderma güzel. Pahalı olmasa...
Yazı süper. Elinize sağlık.
Düzenli olarak temizlemek gerçekten çok önemli.
Ben çok faydasını gördüm. :)
Diğer adımlar da ışıltılı olmasını sağlıyor.
Herkeste olduğu gibi benimde bu tür problemlerim vardı fakat bioderma hayatıma girdikten sonra her şey değişti gözle görülür şekilde azalmalar oldu
Sadece her sabah yüzümü temizliyorum ve bu kadar. Uğraşmayın kendinizle
Biodermina gerçekten içeriği aşırı güzel öneririm severek kullanıyorum
bende çokk severek kullanıyorum 💕
güzel benç oldu tebrik ederim
evet cildi tahriş edenler ürünler çok oluyor. bunu tavsiye ederim ben bu yüzden
aynen gerçekten bu seri çok iyi
Güzel bir marka bazı ürünlerini severek kullanıyorum
akne bi hastalık bu yüzden ilk önce dermatoloğa görünmek lazım ondan sonra da önerdiği kremleri sürüp bol bol subiçmek ve green juice içersen cildindeki değişikliği 3-4 aya fark edersin
lise zamanı çok dert olmuştu bu akneler bana
ben de ergenligimde cok uzun yillar Bioderma kullandim. Akne sorunum yoktu ama sebuma egilimli bir cildim vardi hala da ayni. Sebum serisi gercekten memnun kaldigim bir seriydi.
biodermayı duymuştum. güzel marka öneririm aknelere ciddi anlamda iyi etki ediyor
katılıyorum, seriyi bizzat denemiş biri olarak gerçekten çok etkili
Mümkün olduğunca yerli firmaların ürünlerinikullanıyorum. Çok makul fiyatlarla da cilt temizliği yapılabiliyor. En iyi şekilde değerlendiriyorum
Akneye eğilimli cilde sahip olanlar için yazılmış harika bir yazı.
Akne sorunu biri olan için deneyebileceğim bir ürün
Eyvallah bu yararlı. Genelde hiç mantıklı şeyler yazılmıyor
Aknenin başı strestir. Hiç kimsenin hayatı mükemmel değildir lakin elimizde olmayan şeyler için üzülmeyi bırakırsak daha iyi bir cilde sahip olmak çokta zor değil
evet keşke hiçbir şeye üzülmesek ve akneler de cildimizde olmasa ama maalesef hayat işte ://
Hiç denemedim ama yararlı olmuş teşekkürler
akne, sivilce gibi problemlerin varsa denemeni öneririm
bioderma sebium gerçekten akne işini çözmüş. çok yararlı br ürün
çok iyi bir seri bayıldım bende
biodermanın ürünleri gayet güvenilirdir. bence sivilce ve aknesi olanlar kullanmalı
bence de Bioderma ürünleri güzel, özellikle bu serisine bayıldım
Benim sivilce sorunum yok ama insanların işine yaramış gördüğüm kadarıyla. İhtiyacı olan arkadaşlarıma önerebilirim
Bence kil maskeleri ideal ve az makyaj yapıp temiz cilde nemlendirici uygulamak da akneyi engeller
Birçoğumuz gibi akneye eğilimli bir cildim vardı ancak Bioderma ürünleriyle tanıştıktan sonra gözle görünür bir azalma yaşadım.
Cildim temizdir ama nadiren de olsa sivilce çıkabiliyor. Çıkarsa bu ürünleri deneyeceğim. Paylaşım için teşekkürler
Tam bu sorunlarıma çözüm aradığım bu günlerde sorunun karşıma çıkması çok hoşuma gitti Bioderma ürünlerini severek kullanıyorum.
ben de severek kullanıyorum, hakkını veren sayılı markalardan
kimyasal ürün kullanmamak en iyisi bence. arap sabunu ve yeterli suyla durulamanız yeterli olacaktır.
Arap sabunu yüze kullanılmaz..
Karma yağlar bence gayet faydalı bir süre sonra gerçekten faydasını gördüğümde beklediğim çok üstünde olduğunu anladm
benim de cildime çok iyi geldi bu ürünler herkese tavsiye ederim
Buna benzer sevgilim yapmisdi biseyler sürdü makyaj biseyler yapdı bende ona yapdım ama sannetmiyorum arada bir değisiklik yok
İnsanlar anlamıyor madem pürüzsüz bir cildin olmasını istiyorsun ilk başta ağzını fast food ran boş tut sonra etkiyi görürsn öyle kullanırsın
Bence krem ilaç işe yaramaz düzenli bir şekilde yıkamak
Güzel bir bence olmuş elinize emeğinize sağlık teşekkürler 🙂🙏
Hiç kimyasala gerek yok sabah 1 akşam 1 kükürtlü sabun kullanın geçiyor
Teşekkürler bilgilendirme çok iyi olmuş elinize sağlık
Akne tedavi isteyen bir süreç kalitesiz ürün kullanmamak gerek
Yararlı bir konuya değinmişsiniz, teşekkürler.
Güneş lekelerine iyi geliyordur denemek lazım 🙏
akne sivilce benzeri şeyler cilde çok zarar veriyor
Bioderma Sébium Serisi'ni bir an önce denemek istiyorum.
Ergenlik süresinde temiz tut iznkalmasin geçecek...
Güzel ürünlerle bakim yapmak gerçekten faydalı
Gayet faydalı billgiler herkese teşekkürler..
Cilt bakımı kesinlikle cok önemli erkek kız fark etmez bakım gerekiyor
katılıyorum bakımın cinsiyetle alakası yok, herkes yapmalı
Herkesin problemi bu ama bu ürün gerçekten çok iyi
Çok faydalı ve gerekli bilgiler çok teşekkür ediyorum😘
Uzun zamandır kullanıyorum gerçekten övülecek bir marka ve içeriği çok temiz
ayy bende çok memnunum
Emeğine sağlık yazan ellerin dert görmesin.
Güzel bilgiler bende yok ama olanların işine yarat
Bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederiz efendim d
Tuzlu suyla yıkayın gecer bej hiç iyke bir problem yasamadim
Sirke ile cildinizi temizlemek iyi gelir birde bol su içmek
detoks içecekleri ise yarıyor diyolar bunlar daha mi faydali
Çok çok güzel bi ürün mutlaka çevremdekilere tavsiye etçem
kesinlikle çok iyi ürünler, ben sürekli tavsiye ediyorum
yüzünde akne problemi olanlar için çok güzel bir seçenek
evet çok güzel ve güvenilir bir marka