Her sabah yüzünü düzenli ve yıkarsan akne ve sivilce olmaz bu kadar basit
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
10 senedir sivilcelerimden kurtulamadım sırtım, omuzum, boynumi göğsüm, yüzüm her yerdeler ne kullandıysam işe yaramadı. Bunun birazcık işe yarayacağını düşünsem alırdım ama nafile
Şu an ki yaşımda hala neden olduğunu bilmediğim sivilcelerle uğraşıyorum. Yüzüm için gitmediğim tedavi içmediğim ilaç kullanmadığım krem kalmadı ama hiç bir şey olmuyor. Ve ben neden olduğunu bilmiyorum.
Stres sivilcelerin çıkmasını çok etkiliyo tabi yediğimiz ürünlerde var ama her şey kafada bitiyo ben de bi ara öyleydim stresten dolayı çıkıyordu yüzümde ama şu an iyiyim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
biodermayı yurt dışında bulmak çok zor 🙄 kaç kez istediğim urunu bulamadim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Cilt bakımında iyi işler çıkaran bir marka, teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu sıralar bende de çıkmaya başladı sinirsel sanirim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
cok tesekkur ederim gayet bilgilendirici ve açık bi anlatim olmus
Benim cildim çok hassas ya kahretsin hani 3 yumurta fazla yesem dahi sivilce çıkıyo hemen akneye de meyilli çok çabuk kızarıyo ve daha neler neler düğünüm var bir ay sonra YÜZÜM RAHAT DURMUYORRRR
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sivilce yok ama tavsiye edeceğim insanlar var.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Her zaman böyle bilgilendirici paylaşımlar olsa keşke
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kullanmıyorum tek bakım sabah yüzümü yıkamak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Akne gerçekten baş belası kurtulana kadar çok çektim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok şükür akneli bir cilde sahip değilim. Güzel paylaşım olmuş ellerinize sağlık..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bayağı iyi bir bilgilendirme olmuş teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
YÜZÜNÜ duzenli yikamadiktan sonra hepsi hikaye
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben bolca sıvı tüketiyorum yanaklarımda hiç bir şey yok, fakat alnım minnak minnak sivilcelerle dolu 🥺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
248Cevap
Çok şükür böyle bi sorunum yok ama olanlar için güzel bir bilgi
Vallaha bende artık sivilce denilen bir şey kalmadı
Yüzümde bir tane çıkmaz ama bacaklarım dolu benimde.
Cildim yağlı olduğu için sivilcelenmeye müsait yakında bioderma ürünlerini deneyeceğim
Her gün cildimi temizlesem her şey şahane olacak :D
Çok teşekkürler bu faydali paylaşım için. Mutlaka deneyeceğim
Bilgilendiğimiz iyi oldu teşekkürler Bioderma iyi ki varsın..
Yağlı ciltlerin daha çok kullanması gerek diye düşünüyorum.
Bu aralar aknem yok da sedeften dolayı banyo sonrası yüzüm kızarıyor ona ne önerirsin
Aslında bu kişiden kişiye göre değişiyor benim cildim doğal olmayı daha çok tercih ederim
Gönül rahatlıyığyla kullanabilirsiniz çok güzel ve öneririmm :) ♡ <3
Gönül rahatlığıyla kullandığım sayılı Ürünler
Bioderma marka değeri yüksek bir örgüt (Firma yani şirket demek) teşekkürler
Sivilcem yok ama hiç olmadı da acikcasi 🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Cilt bakımı yapmak çok zor geecekten hangi urunu kullanicaz
en öenmli adımın düzenli bir şekilde yapmak olduğunu düşünüyorum
Öyle bir sorunum yok ama bunları tavsiye listeme ekleyeceğim
cildine ne surersen sür nasıl davranirsan davran yediklerine dikkat etmedigin surece ise yaramaz
Siyah noktalar için de iki günde etkili rahatlama sağlıyor.
@Lastiktokalı
Bence her tenin ve cildin bakımı ayrı olmalı bence ama ;)
Umarım kullananlar faydasını görür. Sağlıklı günler...
Her sabah yüzünü düzenli ve yıkarsan akne ve sivilce olmaz bu kadar basit
10 senedir sivilcelerimden kurtulamadım sırtım, omuzum, boynumi göğsüm, yüzüm her yerdeler ne kullandıysam işe yaramadı. Bunun birazcık işe yarayacağını düşünsem alırdım ama nafile
Yaşlandıkça bu tarz şeylere ihtiyacım olmaya başladı, eskiden hiç yoktu...
Anladıldığı gibi ise iyi kullanıcı yorumları önemli
Kesinlikle deneyeceğim ve baskalarina da anlatacağım
Cilt problemi yaşayanlar için harika bir bence olmuş emeğinize sağlık ✨🤎
Akne ve siyah nokta çoğu kişinin sorunu cidden. Kolaylık diliyorum.
Akneye meyilli cildim için kullanmaya başladım. İstediğim temizlik etkisini sağlıyor
Akne büyük sıkıntı ve yüzde olduğu için önem verilmesi gereken bi konu
Çok doğru tavsiyeler. Aknede en önemli olan beslenmedir. Hormonları da etkiler. Sonra cilt bakımı ve gerekirse ilaç.
Şu an ki yaşımda hala neden olduğunu bilmediğim sivilcelerle uğraşıyorum. Yüzüm için gitmediğim tedavi içmediğim ilaç kullanmadığım krem kalmadı ama hiç bir şey olmuyor. Ve ben neden olduğunu bilmiyorum.
Bioderma sürekli tercih ettiğim bir ürün, akneler için gayet iyi bir sonuç veriyor
Pek cikmiyor bendede bi kere kokorec yemisdim alnimin ortasinda kocaman cikmisdi
Stres sivilcelerin çıkmasını çok etkiliyo tabi yediğimiz ürünlerde var ama her şey kafada bitiyo ben de bi ara öyleydim stresten dolayı çıkıyordu yüzümde ama şu an iyiyim
biodermayı yurt dışında bulmak çok zor 🙄 kaç kez istediğim urunu bulamadim
Cilt bakımında iyi işler çıkaran bir marka, teşekkürler
Bu sıralar bende de çıkmaya başladı sinirsel sanirim
cok tesekkur ederim gayet bilgilendirici ve açık bi anlatim olmus
Benim cildim çok hassas ya kahretsin hani 3 yumurta fazla yesem dahi sivilce çıkıyo hemen akneye de meyilli çok çabuk kızarıyo ve daha neler neler düğünüm var bir ay sonra YÜZÜM RAHAT DURMUYORRRR
Sivilce yok ama tavsiye edeceğim insanlar var.
Her zaman böyle bilgilendirici paylaşımlar olsa keşke
Kullanmıyorum tek bakım sabah yüzümü yıkamak.
Akne gerçekten baş belası kurtulana kadar çok çektim
Çok şükür akneli bir cilde sahip değilim. Güzel paylaşım olmuş ellerinize sağlık..
Bayağı iyi bir bilgilendirme olmuş teşekkürler
YÜZÜNÜ duzenli yikamadiktan sonra hepsi hikaye
Ben bolca sıvı tüketiyorum yanaklarımda hiç bir şey yok, fakat alnım minnak minnak sivilcelerle dolu 🥺
Teşekkür ederim paylaşım için bayağı bilgilendirici olmuş
Neyse ki sivilcem yok ama yaşlanma karşıtı Krem önerisi beklerim
gerçekten çok faydalı bir yazı ben denedim gerçekten geciriyo sivilceleri herkes denemeli teşekkürler bunu yazan kişiye
bence bu tarz ürünler kullanmadan önce kendi sağlığınıza beslenme şeklinize vs. dikkat edin öyle deneyin olmazsa kullanın
Allah gerçekten bu akne ve sivilce nasıl geçer hiç anlamıyorum. Hee siyah noktalarım uğraş uğraş aynı hala
Makyajla yatmam. Yüzümü hep temiz tutarım. Böyle ürünlere hic ihtiyac duymadım. Bebek gibi cildim var 😊
Cilt tipine göre çok değişkenlik gösteriyor bence ama bakimlarla cilde destek çıkmak en önemlisi
benim cildim de sivilceli bir çok ürün kulandım etki etmedi teramycnn kullanmıştım o biraz etkili oldu bunu da deneyeceğim.
Sivilceleri izi sıkmayın iz yapar konusu tamamen yanlış bence. Ben ergenken hep sıktım çok kötüydü suratım ama şu an ne bi iz var ne de başka bi şey
Cildim akne oluşumuna çok müsait özellikle bahar aylarında. Bioderma'nın bir çok ürününü kullandım ve çoğundan da çok memnunum.
biodermaya gozum kapalı guvenirim güneş kremini kullanıyorum yıllardır eminim bu seri de guzeldir
çok teşekkürler. bioderma ürünleri sayesinde sivilcelerimin nerdeyse hepsi geçti. teşekkürler bioderma! 💗