Cildim çok kuruyordu kışın o yüzden hydro boost serisinden nemlendirici almıştım gayet memnunum fakat öyle harikalar da yaratmıyor en önemlisi suyu bol tüketmek ama cildinizin kuruluğu neyden kaynaklanıyor ona. Dikkat edin
Hydro Boost Canlandırıcı Serum Kapsül'ü henüz denemedim. Bu içeriği görünce baya merak ettim. Onu da denemek istiyorum. Çünkü cildimde Antioksidan ve canlandırıcı etki yaratacak bir ürüne ihtiyacım var.
Teşekkürler Neutrogena.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kalite önemli özellikle hassas ciltler için. Yoksa daha kötü olur.
Kendini kanıtlamış iyi bir marka kullananlardan pek bi şikayet görmedim düzgün kullanımla doğru etki gösterebilir herkes kullanacak diye bişey yok tabi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Güneş gibi parlayan doğal cildime ürün kullanmam :)
Kızlar Ne Diyor
Çok güzel bilgiler için teşekkürler.Çok güzel bir bence olmuş, ellerinize sağlık...
Güzelce yikamak ve nemlendirmek tabi dogru yüz temizleme jelini kullanmak gerekli
Çok işime yaradı teşekkür ederim, hepsini tek tek denicem
Senelerdir ürünlerini kullanıyorum tavsiye ederim harika.
Bende denemeyi düşünüyorum bakalım etkili olacak mı
Neutrogena cilt bakımında piyasadaki ürünlere göre çok iyi bence nemlendirici olarak çok memnun olduğum Bi marka
Cildim çok kuruyordu kışın o yüzden hydro boost serisinden nemlendirici almıştım gayet memnunum fakat öyle harikalar da yaratmıyor en önemlisi suyu bol tüketmek ama cildinizin kuruluğu neyden kaynaklanıyor ona. Dikkat edin
Hydro Boost Canlandırıcı Serum Kapsül'ü henüz denemedim. Bu içeriği görünce baya merak ettim. Onu da denemek istiyorum. Çünkü cildimde Antioksidan ve canlandırıcı etki yaratacak bir ürüne ihtiyacım var.
Teşekkürler Neutrogena.
Kalite önemli özellikle hassas ciltler için. Yoksa daha kötü olur.
Maskeleri olsun kremleri olsun hepsinde mükemmel bir marka
Ne güzelliği için beslenme çok önemli tabii ki su ve uykuda önemli
Ben yüzüm için nemlendirici kullanmıyorum ama kullanacak olursam tercih edeceğim ilk marka
Güzel bir paylaşım teşekkürler Neutrogenayı severim
Yüz kremlerini kullanıyorum sivilce yapmayan güzel nemlendiren krem arayanlar koşup alabilir
Başka bir markayı kullanıyorum ve çok memnunum ama Neutrogena'yı de deneyeceğim
Çok güzel bir içerik olmuş
hyalüronik asit ve nemlendirici mutlaka kullanılması gereken zor seçilen iki ürün. hayatımın bir parçası.
Neutrogena el bakım ürünlerini fazlasıyla kullanıyorum tek kelimeyle mükemmel... Nemlendirmekle kalmıyor kokusu der susarım... 😊
Neutrogena ürünlerini kullanıyorum yağsız krem formülleri tercihim benim için önemli olan gözenekleri tıkamadan ve parlama yapmadan nemlendirmesi
Bu adımların bazılarını uyguluyorum ama bundan sonra daha fazlasını yapıcam
Gözenekler için neler yapmak lazım birde onu söyleyin :D
Nemlendiricilerin hangi cilt tipine uygun olduğunu yazsaydınız daha bilgilendirici olabilirdi bence. Elinize sağlık.
çok faydalı bi içerik olmuş ve bi o kadarda doğru elinize sağlık,
şu an söylenilen her şeyi yapıyorum ve cildim pürüzsüzleşti
Bu markaya gerçekten bayılıyorum ne tavsiye ederlerse etsinler içime sinmiyor ve elim hep ona gidiyor
Yüzümde buz gezdiriyorum bakım yapıp ölü derilerden arındırıyorum. Mutlaka güzel bir güneş kremi şart. Gece cildimi iyi temizleyip öyle uyuyorum.
cilt bakımını minimal yapınca cok daha iyi oluyor. o kadar ürüne gerek yok birkaç tane düzgün olsun yeter 🦋
Bu değerli bilgileri bizle paylastiginiz icin tesekkurler
Neutrogena yı gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz gayet güzel, kaliteli bir marka
Ne zaman kullansam çevrem cildin ne kadar parlak ve ışıl ışıl diyor
Arkadaslr ben yuzume buz suruyorum ve hemen etkisini aliorm yuzu mukemmel yapio bence denemelisinz
Erkekler Ne Diyor
çok güzel de bunu yapsak ne yapmasak ne
Kendini kanıtlamış iyi bir marka kullananlardan pek bi şikayet görmedim düzgün kullanımla doğru etki gösterebilir herkes kullanacak diye bişey yok tabi
Güneş gibi parlayan doğal cildime ürün kullanmam :)
Bu güneşli günlerde uygulanması gerekiyor bu tarz bakımların
Kadınların daha iyi yaptıkları net bizimkisi sıradan nemlendiriciler kurudukça sür :)
Biz erkekler cilt bakımı yaoiyirmuyuz diye bir sorsanız
Cildin tek düşmanı ve dostu güneş. Çok fazla güneşe çıkmak veya cildi güneşten mahrum etmek iyi bir şey değil. Ortası en iyisi
Yine aklımda büssürürü soru işareti oluştu nemlendirmek ne demek? Yani nemlendirmek bize yararı mı var?
Ben tıraş olduktan sonra ve duştan sonra kullanmanızı tavsiye ederim kırışıklıkları ve yüzdeki derileri yenilemeye yardımcı oluyor.
Cildim çok kuru nemlendirici olarak ne kullanmalıyım bilmiyorum da. Önerisi olan bide nerden temin edebilirim?
Erkeklere sorarsan bi sabah yüz yıkama ve bi hablu :)
Kızlar için güzel yazı , erkeklerin cildi kızlardan daha güzel :D :D
Teşekkürler hoş bir bence olmuş cildimde son zamanlarda sivilce çıkmaya başlamıştı benim de
Herkese hitap etmesi açısından faydalı bir bence olmuş
40 yaşından bu kadar alkol ve sigaradan sonra zor o iş
Tek tek uygulamak gerek hassas bir şekilde teşekkürler
Neutrogena bence en kalitelisi ben çok memnun kaldım
Kışın özellikle çok sıkıntı çekiyorum bu durumdan
Teşekkür ederim
Bunlar iyi hoşta bu işlerde istikrar önemli düzenli bir çalışma olmadıktan sonra olmuyor malesef
Tümü yerine yeni formül: H²O= Su...
Yüzünüzü bolca yıkayın yeter bence.
Bence denemekte fayda var ama her yaşında ayrı bir güzelliği var.
Günlük yatmadan önce erkekte olsan yüzünü bitkisel sabunlarla temizlemek gerekiyor.
Bunun erkek için olanı var mı? Sadece bayanlara hitap ediyor
Erkeklerin ilgisini çekmesede kadınlar sevicekdir bilgileri.
cilt bakımı kadınları gerçekten çok güzelleştiriyor. ihmal etmeyin :)
Bence bukadar uğraşmaya gerek yok. Bir kaç doğal yöntemlede sağlıklı bir cilde kavuşulabilinir.
Kesinlikle doğru beslenme, uyku düzeni ve güneşten korunmak.
neutrogena ya güveniyorum gene harika bi ürün çıkarmışlar
ben her gun soda ile yikiyorum kadinlardada ferahlatir bence
Bu ürünü sevgilime almıştım gerçekten memnun kaldı tavsiye ederim cildi güzel nemlendiriyor.