"Neutrogena Maskeleri Gerçekten İşe Yarıyor Mu?" Sorusunun Cevabına Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Merhaba değerli arkadaşlar. Sitemize yeni misafir olarak katılan Neutrogena hidrojel maskeleri ile cilt bakım kategorisinde büyük ilgi ve soru odağı oldu. Sorularda çok gördüm bu maskeler hakkında "işe yarıyor mu? Yaptığı etki ne kadar kalıcılık sağlıyor?" gibi... Ben bu maskeleri denedim ve kendimden edindiğim tecrübeler ile sizleri aydınlatmaya çalışacağım. Bakalım ne gibi değişikler olmuş :)

Cilt kuruluğunu kısa sürede azaltıyor!

4 farklı etkide üretilmiş olan bu maskelerden ilk olarak yoğun nemlendirici olanı test ettim. 20 dakika kadar maskeyi yüzümde beklettim sonra maskeyi çıkardım. 1 saat yüzümde güzel bir ferahlık hissettim. Her duştan sonra yüzüm kupkuru olur ve sanki kanca ile çekiliyormuş sızlardı. Bu maskeden sonra kuruluk hissinin de azaldığını hissettim.

Pürüzsüz ciltlere ilk adım!

Yüzümdeki ufak tefek kusurlara dahi moralim bozulurdu :( Hani hafif izler sivilceler gibi şeyler beni sıkıntıya sokardı. Yaklaşık 3 hafta önce bu maskeyi uyguladım ve yüzümde çok tatlı bir hal bıraktı. :)

Daha canlı ciltler!

Neutrogena maskesini kullandıktan sonra yüzümdeki ölü derilerden kırışıklık gibi sorunlardan kısa sürede uzaklaştım :) Eskiden daha soluk cilt rengim vardı şu an daha canlı bir cilde sahip oldum. :)

Daha fazla faydaları da vardır ancak 2-3 haftalık ve tek kullanımlık maske süresince ben bu faydaları sağladım :) Umarım sizlerde daha güzel ve beklediğiniz gibi faydalar sağlar. Bu maskelerin bir işe yarar yönü var mı diye sorulacak olursa kesinlikle gözle görülür farkı var :)

#Subarusti

"Neutrogena Maskeleri Gerçekten İşe Yarıyor Mu?" Sorusunun Cevabına Göz Atmaya Ne Dersiniz?
Cevapla