AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Ben harika ütü yaparım tek çizgi hemde iki çizgili olursa asla giymem
Obsesif bir de :)
Anlamadım
Düzen hastası yani
Evet aynen öyleyim titizim biraz
utuler ıs buyurmayı sevdıklerı ıcın hazıra usengecler yapmazlar yaparda ıslerıne gelmez
Kesinlikle işlerine gelmiyor
aynn
Gayrette ütülüyorum kuru temizlemeye gidenlerin haricindekileri
Ne güzel :)
Kim yapacak başka 😁
Elleri kolları var diye biliyorum
Var ama kullanıyor mu diye sor
Uzuvlarına komut göndermeyi denesinler 😂 ya da öğrensinler. Bilenlere de vahiy inmedi sonuçta 😂😂😂
Çok doğru dedin komut ulaşmıyorsa demek :)
Ütülerler tabi ama mecbur kalmadıkça yapmazlar
Yapmıyorlar ne yazık ki
Üşeniyorlar
Ütülüyor burhana bak😂
Yakışıyor da eline 🤣
Yapabilirler ama bizim kadar özenmezler 😅
Düz basıyorlar ütüyü 🤣🤣🤣
Anaa beğenmeyende düz basıyor ütüyü sanırsam :D
Erkektir 🤣🤣
Son ütücü😂
Ütüleriz ayıp oluyor lütfen 😂
Ütüyü görelim :)
Yok ütüleyemez yani olmuyor yapamıyorum. Kadınlar daha iyi yapıyor, sanki 'ütüleme özellikleri' eklenip yollanmışlar dünyaya.
Ütülerler iş başa düşünce. Ama işlerine gelmiyor
Aynı fikirdeyim
🤗🤗
Aynen
O çok basit ondan kolayı mı va
Yok tabii :)
Yanii🤓
Niye her erkeği bir tutarsınız anlsmam😒
Genele söyledik :)
Hiç sevmediğim bir iş ütü yapmak.
Biz de sevmiyoruz :)
tek yaşayanlar Ütülüyorlar
Çünkü yapan yok :)
Ütü yapmayı bilmiyor.
Kim demiş
#bilmiyorum 🤦
Zor da kalınca herkes her işi yapar
Kesinlikle kadına güveniyorlar
Hem o yüzden hemde kadınlar sen beceremesiz bırak diye engel oluyorlar onun da sebebi var erkeklerin tembelliğinde
Doğru diyorsun
yıllardır yaptığımız işi sorgulamayı lütfen ;)
Yapmıyorsunuz sorun o
onu yapmayana söylemek basit olabilir :)
Bir kadın gibi yapamıyorum
İyisini bile yaparsın
Denedim çok da yaptım ama aşırı zaman alıyor kadın elinin değdiği her şey güzel oluyor
Ütülerler neden ütüleyemesinler ki
Kadından bekliyorlar :)
Kadınlar onların hizmetçileri mi yapsınlar 😊
Hiç alıştılar topu bize atmaya
Aynen yavaş yavaş alıştırmak gerekiyor
Kadınlar kafamızı ütüledekleri. için.
Abartmayalım :)
Öyle tabi bır bır ütüyü öğrenme fırsatımız olmadı
Ben ütülerim kendi kıyafetlerimi filan
Hadi bakalım :)
Tabi ki utuler. Ben utuluyorum
İşte bu :)
Tişikkkir
Ben tek tekte olsa ütülerim
Ütülenmeli zaten
Günlük gömlek pantolon ütülerim
Gerekli olanlar her gün
Zor iş ya
15 yaşından beri kendim ütülerim.
Bu hoş bir alışkanlık
@Bahtıgüzel00 Anneme yardımla başladı. Sonra alışkanlık olarak kaldı. Çoğu bayan benim yaptığım ütüyü yapamıyor.
Doğrudur inanırım
Yapabilir, zor geliyordur.
Muhtemelen zor geliyor :)
kendim yapıyorum. kimseye de yaptırmam.
Aranılan erkek cümlesi :)
Ben ütülüyorum misal demekki ütülenebiliyor
Demek ki evet
Çokta güzel ütülüyorum..
Ellerine sağlık :)
Teşekkür ederim 😊
Ütü konusunda berbat durumdayım.
Çoğu insan aynı durumda
Yakıyorum ben genelde. Az tutuyorum olmuyor çok tutuyorum yanıyor
İz yapıyorsun yani :)
Evet iz oluyor. Eskiden gömlek giymeyi çok severdim artık giymiyorum
Gömlek sıkıntı ya giy sweati bak keyfine :)
Aynen öyle yapıyorum bende
Ütüler niye yapamasin elleri yok mu onların
Var da kullanmıyorlar
Haklısın beynini kullanmayan elini de kullanamaz tabi
Kimseye ihtiyacım yok. Kendim yapabiliyorum
Yapabiliyorsun da evlenince yapacak mısın :)
15 yıldır ben kendim yapıyorum o işleri
Sen de yapacak bir elektrik var :)
Qh bi de keşke bendeki o elektrikle calisaydi o aletler de elektrik faturasını sisirmeyeydi 😂
İşte maksat masraf olsun :)
Ütüsüz giyiyorum genelde kafam rahat
Hoş durmuyor öyle
Ütü yapmayi da ben sevmiyorum delirtiyor beni iki arka sokakta kuru temizlemeci var arada önemli ise ona veriyorum o eve getiriyor geri öyle yaparım genelde.
Sinir bozuyor gerçekten
Darliyor adamı sağı utulesen solu bozuluyor kafam atıyor aynen öyle yani
Kötü ya :)
Evet
utuler neden utulemesin..
Hiç sanmıyorum
@Bahtıgüzel00 san san :)
Yaparsa sevinirim valla , zaten benim yaptıklarıma laf ediyo , kendi yapsın 😅
Ütülüyorum zaten. Yanlız yaşıyorum. Kendi işimi görüyorum da bu çok abartılı bir durum değil ki.
Üşengeç değilse çok da iyi ütüler
Katılıyorum canım
işi bilicen işe gitmicen
Bu mudur yani
Psikolojik ve toplumsal açıdan ele alıp daha mantıklı bir cevap verilebilirdi ama inan çok yorgunum
Peki zeki insan :)
hadi madem basitçe açıklayayım; toplum (muhtemel ataerkil toplum) kadına ''temiz-saf-kutsal-narin-ilgi ve şefkat bekleyen'' bir rol vermiş, bunu da kadınları yüceltmek, onlara değer vermek adı altında ince ince işlemiş. Şu an olmasa da o dönemin (dönemlerin) kadınları bunu havada kapmış. Gene bu kadınlar kendilerine aslında dayatılan bu durumu ödül olarak algılamış ve ''İlk adımı erkek atmalı, hediyeler almalı, ilgi göstermeli, maddi ve manevi beni doyurabilmeli'' gibi durumları öne sürmeye başlayarak bazı konularda sırtını erkeğe dayamış.
Halbuki kadına dayatılan ve ödül olarak gösterilen bu sıfatlar aslında onları bugün ikinci plana atan şeyler. Sen kutsalsın sevişemezsin, sen narinsin çalışamazsın, adamla neden konuşuyorsun hafif kadın sanacak seni gibi gibi örneklerle görüleceği üzere verilen her sıfatın karşılığında bir beklenti var aslında. Kadın güzellikleri havada kaptığı için bu beklentileri de normalleştirmek zorunda kalıyor.
(güzellikleri kabul edip beklentileri kabul etmemek benim için de olmaz. ya eşitiz ikimizde pis insanlarız ya da sen kutsalsın sevişemezsin. birinden biri olmalı yani :) )
kadın çalışmıyor, erkek çalışıp EVE BAKMAK ZORUNDA olduğu için kadında ev işlerini yapmak zorunda kalıyor.
çünkü hiç bir kadına neden çalışmıyor çok ayıp denmezken, parasız adam şerefsiz adamdır diye bir söz var ülkemizde.
Kısacası bizden önce birtakım alışverişler yapılmış toplumsal bakış açısında ve bu ticareti aslında erkekler yönetmiş.
Uzun zamandır da bu durum gelenek görenek olarak devam ediyor.
Bu geleneği sarsan konu ekonomik şartlar sebebiyle çalışmak zorunda kalan kadınlar ve ekonomik gücü olduğu için erkeğe ihtiyacı olmayan, dolayısıyla erkeğin şartlarına boyun eğmeyen kadınlar.
yoksa eşitlikçi bir çok kadın bile ilgi göstermek yerine ilgi bekler hala.
Bu nasıl uzun açıklama ya aşk olsun 🤣
İnsan okuyacak bunu :)
asıl sana aşk olsun, üşenmedim yazdım İNSAN YAZDI ONU İNSAN :/
https://www.youtube.com/watch?v=kPBp5eFZ5t0
Selam,
Şu hayatta en sevmediğim iş ütü der susarım...
Arkadaş 50 kilo sırtıma yük yükleyin taşıyayım ama ütü demeyin 🙄
ütülerim bundan da gocunmam
ne var yani bunda
Hiçbir şey yok tabii :)
:) hayret bir şey yani
yok gayet güzel ütüleyebiliyorum :)
Nihayet yaptığın bir işi gördüm :)
ama sor yapıyor musun diye :)
Tabii ki hayır biliyorum cevabı :)
Her şeyi kendim yaparım
En doğrusu
Sevmiyoruz ama zorda kaldık mı mecbur
Evet zorda kalın lütfen :)
Ama nedeennnnnnnn🙄
Ütümü de yaparım yemeğimi de yaparım. 🙃🙃
Ne güzel :)
Ütüler ama ütülemek zorunda değil
Valla benim 2 tane coxugum var benim esim anliyor yapamayacagimi sira gelmeyecegini aliyor eline ütüyü 🤭
İyi yapıyorsun elleme yapsın :)
Tabiki yapsın bahanem hazır cocuk var 😎
O kadar :)
Ütüler ama üşengeçliğe vuruyorlar
Katılıyorum
Ütüler
Evet :)
Yalnız yaşadığım için ben ütülüyorum.
Kolay gelsin :)
Kiyafete göre değişir
Fark etmez :)
Eder
Olabilir arkadaşlar neden olmasın ki
Olmaması için sebep yok
Konu ne bilmiyorum ahshajsdha puan kazanmak için yorum yaptım
Eşim utuluyo 🤣
Vay arkadaş neler okuyorum
Yapmak isteyen yapıyor djdkdmf
İstemiyorlar
Şahsen ben hepsini yapıyorum
Ama yapıyor musun
Yapıyorum
Tebrik ederim :)
Tabii ki
Bence bütün erkeklerin yapması lazım bütün işi bayanlara yüklemek olmaz
Ütü çamaşır sermek katlamak nefret ettiğim şeyler
Kesinlikle
Bunaltici😂
Çok fazla
😊😊
Ütüliyim derken kıyfetim kalmadııı
Ne hamaratlık :)
Yemek yaparak bunu dengeleyebiliyorum ama ahahha
Niçin onlar beceriksiz mi
Hayır kurnazlar canım :)
ütüler
Elbette ütüler
Resimm🤣🤣🤣🤣🤣
Burhan beycimiz :)
Zorunda kalsa yapar
Katılıyorum
Beğendim