Eşyalarıma bir şey olmasın diye çamaşırlarımı az yıkama kararı aldım. Siz ayda kaç kez makinenizi açıyorsunuz?


Ayda bir kez camasir yikamak çok az bence. Ben de abartmamaya calisiyorum, giysilerim yipranmasin diye birkac kez giydikten sonra yikiyorum.
2 haftada bir mutlaka camasirlar artıyo. Bazen de nevresimleri tekrardan yikama geregi duyuyorum. Temizlik guzel sey. :) 💫
Cevap
8Cevap
Yıpranmasın diye pis kokan çamaşır mı giyiyorsun?
Kötü kokmuyorlar
9 kiloluk makinem
Ortalama ayda 1 ya da 2 kez...
Yalnız yasiyorsan gayet normal
😂😂bizim makina neden hergün doluyor
Çabuk kirletiyorsunuz demek ki
Evet bir max 2 gün giyip atiyorum
Makinenin kapasitesi mi az acaba?
9 ama tam dolmuyo bazen yarim saate attigim bile oluyor
Yazık yarım makine için o kadar elektrik su gidiyor.
Ama yarım saatcik
Kısa programlar daha çok enerji harcar :/
Yapcak bir şey yok ki🥺
Haklısın zaman da önemli
Birde 5 kişiyiz ondan bu kadar çok bence sen tek isen haftada bir caliştirsan bile olur garipsenmez
Evet ben tek kullanıyorum doğru tahmin
Ne güzel🥳
Ben ce az yıkamaktan ziyade, kirlenince ve makina dolunca yıkamak mantıklı. Zira ayda yıkarım derken kötü kokan ve kirli çamaşır giymek ve sağlığından olma gibi bir durumunda olabilir
Çok az.
Sizin nasıl?
Haftada bir iş yerinde yıkıyorum
İş yeri müsaade ediyorsa :)
1 kezmi ne garip nerede yaşıyorsun yani ben ayda bilmemde 2 güne bir makina çalışır
Haftada 2 kez felan. Yıkıyorum
Normal
Alıştım ben de :)
Haftada 2 :D
Ne kadar çok
İki günde bir
Ne sık öyle
Normal
baya az :/
az değil
Su israf edion canım hiç yıkama bence😊
Tabi çok az
Kokuyosundur kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?