Bizim mahalle hep gecekonduydu😀😀 o yüzden hiç böyle bi görüntü görmedim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 ay
Eskiden apartmanda otururken balkonum dardı mecburen sarkıtıyordum çamaşırları. Ama mahalle boyu diyorsan o biraz abartı olur hiç öyle bir şey yapmadım. Şimdi evde kurutmalık var rahatım bayağı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Hep müstakil evde oturduğumuz için bahçemize asıyoruz
Çekasa asıyorum.. çocukluğum ve gençliğim dahil hiç böyle bir asılış şekli görmedim..
Genel olarak balkon ve çekasa asarız..
O dönemi yaşamadım. Ama hiç unutmam çocukken perdeler yıkandıktan sonra asılırdı. Odalar yeni yıkanmış perde korkardı çokta severdim.
Hayır tabiisii.. buralarda balkona çamaşır serince bile varoş gibi bakıyorlar sanki herkesin kurutma makinesi var da.
Öyle bir mahallede büyümedim ki bizim Bahçeli evimiz vardı üç katlı çocukluğum güzel geçti.
Balkonda çamaşır telleri olduğu için böyle bir yapmadık
Hep özenmişimdir. Amerikan çizgi filmlerinde çok vardı
Hayır ama misafirliğe gittiğim bir evde karşı komşusuyla camlar arası ip vardı aşırı şaşırmıştım 🙄
Balat'a gittim ve gördüm... Çok farklı bir duygu, hava, ortam... Balat'ı çok seviyorum...🍀🦄❤️
Bizim mahalle hep gecekonduydu😀😀 o yüzden hiç böyle bi görüntü görmedim.
Eskiden apartmanda otururken balkonum dardı mecburen sarkıtıyordum çamaşırları. Ama mahalle boyu diyorsan o biraz abartı olur hiç öyle bir şey yapmadım. Şimdi evde kurutmalık var rahatım bayağı.
Çamaşırlığa asıyorum artık çamaşır ipi pek kullanılmıyor
A, evet biz de öyle yapıyoruz, çok pratik🙂
2021 deyiz yani hala böyle asan var mı gerçekten
Asmış miydiniz dedim asiyor musunuz demedim üstelik İstanbul'da birkaç ilçede evet var.
hayır asmadım
biz asmıyoruz
Bu görüntü bana hep sıcaklık hissi verir. Levent Yüksel'in klibini anımsatır birazda
Hiç asmadim kurutma makinasında kurutuyorum
Elektrik 1000 geliyormu
Bilmiyorum ne kadar otomatik ödeniyor bakiyim merak ettim 😂
Hayır :D :D o kadar çingene değildik, sadece kenar mahalleliydik
Pencerelere asıyoruz vallahi 😂
lan o değil de onları nasıl asmışlar yukarıya öyle
O kadar eskide yaşamadık ya ama güzel yıllar
Balkona camasırlık konur serilir
Yok hiç bir zaman asmadım. 😎
Hayir herkez herşeyimi görür 😂
Ahahaa cennet mahallesi geld aklıma
Nayır, sadece bahçemdeki tele astım
Sadece filmlerde gördüm
bizim öyle bir mahallemiz olmadı ki :)
Bunu görünce aklıma tarlabaşı geliyor
yok ya
Hayır asmadim
Değişik bir manzara 🙂
Hayır.
Yok ya
Hayır
Onuda yapmadık😂
Hayır yapmadım
İlginç bir manzara😀
Hayır.
Asmadım ve asmam.
yok balkonda hep bizimkiler
Hayır hiç asmadım keşke 1 kerelik asabilseydim
Nasıl asıyolarla onu
Hiç asmadık
Hayır
Usengecim ben. Yaz kis makinede kurutuyorum
Balkona astigim oluyor
Hayir asmadim
Hayir
Hayır
Hayır mahrem
Hayır
Hayır
yok..
Balkon var ya
Hayır
Hayır
Hayır hiç asmadikk