Ah bu hepimizin aslında büyük bir sorunu o yüzden ben pantolonlarını kısa ve hassas derecede yıkamayı seviyorum ve deterjan kullanmıyorum sadece yumuşatıcı kullanıyorum bazen de kot ayarında yıkıyorum ama genel olarak hassasta yıkıyorum
Ne alirsam alayım 2 veya 3. Yıkamaya o yeni yumuşak dokusunu kaybediyor. Hassasda da yıkadığim oldu, kaldı ki 30 derecenin üstüne çıkmamaya çalışırım. En iyi marka yumuşatıcı da, deterjan da kullansam çözüm bulamadım...
kumaşa yapılan apre tamiri (kumaşın yumuşaklık, renk ve doku ayarı) uygulamasında sorun varsa kumaşlar bu şekilde daha sonradan doku deformasyonuna uğrar.. siz ne yaparsanız yapın üreticiden kaynaklı bir durum.
Kot pantolonların sertleşme sorunu herkeste var o yüzden düşük sıcaklıkta yıkamakta fayda var aksi taktirde sıcak modda yıkamak kot pantolonu sertleştirecektir. Bir de pantolon çok kirli değilse deterjan yerine sadece yumuşatıcıyla yıkayabilirsiniz. Yıkama derecesi olarak da kot pantolonunuzu 30-35 derece arası bir sıcaklıkta yıkayabilirsiniz.