Perdeleri kokluyor, ay bir şey kokuyor diye, yatağını topluyor ay bir şey kokuyor diyor, masa örtüsü seriyor bir şey kokuyor diyor! Her dediğinde arkasından kokluyorum, mis gibi deterjan kokuyor valla. İnanın 'Eltilerin Savaşı'ndaki Gizem gibi oldum. Tazı gibi her yeri kokluyorum, kadın Sultan Abla gibi etmediğini bırakmıyor. Sizce gerçekten pis miyim, yoksa eltim eltilik mi yapıyordur?Eltilerin Savaşı Filmi
Eltim bize tatile geldiğinden beri evde bir şey kokuyor diyor, ne demek istiyor olabilir?
Galiba eltinin deterjana karşı alerjisi var. :D Bahsettiğin üzere çoğu şey mis gibi deterjan kokuyor acaba oda deterjan kokusunu mu sevmiyor bunu açıkçası bilemeyiz fakat bir çoğumuz deterjan kokusuna adeta bayılırız. Rahatsız edici bir kokusu olduğunu da sanmıyorum.
Bence seni sınamak için yapıyor olabilir bir nevi '' eltilik '' yaptığı şey ise oldukça kaba bir hareket senin utanman ya da üzülmen gereken bir şey yok çünkü utanması gereken kişi o.
Genel bir kuraldır canım elti eltiyi çekemez! Yani benim gibi senin gibilere göre değil bu üçüncü sınıf elti yarışı ama onlara gayet makul geliyor. Bir kere adab-ı muhaşeret diye bir şey var. Misafirliğe gittiğin yerde ev sahibini saçma bahanelerle rencide edemezsin. Ben olsam ne demek istiyorsun açık konuş derim. Ben açıkca sorduğum için herşeyi eltimle görüşmüyoruz. Fesatlığını itiraf ettikten sonra mesafe koyma kararı aldım. Eşim de desteklediği için sıkıntı olmuyor. Aynını tavsiye ederim. Eltisiz hayat miss gibi hayat olur bak.. 😀
Bana kalırsa burda cevabı bir kere olsun eşin versin eşinle bu durumu konuş o da şakayla karışık valla bizim ev genelde hep deterjan kokar mis gibi desin gülerek o nasibini alır
Bence elti meselesine kocanın girmesi yanlış. 9 kusurlu hareketten biri bile olabilir. Sonra eltiler arasındaki mesele kardeşler arasına da yansır. Onlar kardeş sonra barışır ve kadınlar suçlu olur. Bir kadın meselesini eltisiyle gayet kendi de çözebilir.
@originalsqueen aşırı bilgece konuştun valla kardeşim. bana gelince bir şey diyemem asla, anca buralarda bıkbıklanıyorum işte. gerçekte ağzımı bile açamam!
ona sen bizim evdeki tuvaletin taharet musluğunun yerini sen bulamadın galiba de.. geldiğinden beri benim enfes yemeklerimi yedikten sonra , büyük abdestini yapınca totonu yıkayamıyorsun galiba , koku senin arkandan geliyor olabilir de..
Birşey kokuyor evet adına "DETERJAN"diyoruz. Canımsın burnun ne kadar keskin biz evde sürekli bulunduğumuz için o güzel detarjan kokusunu alamıyoruz. Ama bak ne mutlu sana hemen o güzel narin kıvrımlı burnun kokuyu her seferinde algılıyor. Ayy canım eltim benim yaaa. aynen bunu söyle 😂😂😂
Sana ve eşine kokmuyorsa klasik elticilik oynuyordur... Bir daha öyle bir şey dediğinde "Sen gelene kadar hiçbir koku yoktu bu evde, hepsi sen gelince oldu" tarzı iğneleyici sözler söyleyebilirsin
Deterjan kokuyorsa neden pis olsun. Ha deterjan parfüm gibi kimyasal kokulara midesi bulanıyor ya da soluduğunda nefesi tıkanıyor ise (benim bir arkadaşım böyle) açsın klimayı camı içeriyi havalandırsın. Ne gerek var evine geldiği kişiyi azarlayıp rencide etmeye
Benim bi arkadaşım vardı. Sürekli duş alırdı ama kokardı. Uzun süre gözlemledim. Meğerse bi pijamayı bi hatfa giyiyormuş yıkamadan. Bende o yokken pijamayı yere atıyodum mecbur yıkıyordu 🤣
Elti bu... Alanından uzmanlık yapmak için kaynananın dersin ancak büyle geçer. Evden ayrılacağı gün artık bir şekilde "evim bugün çok güzel kokuyor" diye bir imada bulunabilirsiniz.
Sen başardığın zaman seni tebrik eden az olur. Başaramazsan teselli veren çok olur. Seni rahatlatmak için değil. Senin başarısızlığından kendi zayıflıklarını tatmin etmek için.
Bunu demenin 10 tane yolu var. En kibarını söylüyorum altında ki kinayeyi anlar. Ablacım veya ismiyle hitap ederek istersen bir duş al ferahla. Belki daha iyi hissedersin. 😂
bence kasıtlı olarak yapıyor koksa bunu hissedersin sen hissetmesen eşin hisseder bi ona mı kokuyormuş söylediği doğru olsa dahi söylemesi ayıp yani hadi bi kere söylemiş sürekli söylemesi hem sacma hemde ayıp
Osurduğunu düşünüyor olabilir veya kendisi osuruyordur ama çaktırmamak için yapıyordur veya gerçekten de bir şey kokuyordur bence evden 5 dakika falan çık sonra geri gir anlarsın sen de ne olduğunu
Bazen diğer insanların almadığı kokuları alabiliyorum. Güzel kokular ve çirkin kokular. Bu gereçten kötü bir özellik. Ama her zaman olmuyor. Böyle bir durumda olabilir.
Hahaha evine gidince temizlik yapma ama mesela bi bez bul kapının arkadını sil mesela gecerken yerde cöp varmış gibi egil al ya da mutfagındayken bişeyler yap sanki o pismişte onun tabagında bardagında bişey içesin gelmiyomuş gibi dılaptan alınca tekrar yıka benim yengem bize gelince yapardı evini bok götürürdğ bize gelince yıkananları bi daha yıkar kullanırdı inadına