
O önden yollar ben arkadan asılırdım çamaşıra dolanmasın diye 😃😃😃

Sorma üstadım anamın kızı yok büyük erkek de bendim aynı rutin bendeydi. Bizimkisi en üst modelde emniyet mandalı vardı sıkma bölümüne sert bir şey sıkıştığı zaman mandal atıyordu merdaneler birbirinden çıkıyordu. Paylaşımı görünce hatırladım saçların dolanıp kopan kel kalan kadınlar çocuklar vardı hatırlıyorum.
Saçı oraya nasıl kaptırmış ki büyük başarı doğrusu 😃
Aaaaaa sen bilmiyor musun, 80 nerede bele kadar saç modaydı 90’larda Madonna gibi kısa kestirmeye başladılar saçlarını :D
Ben 90 lar kısmına yetiştim malesef parmak kaptıran olduğunu duydum ama saçı ilk defa duyuyorum.
Sen böyle söyleyince bir an şüphe ettim lan dedim atıyor muyum acaba salladın mı sonra daha vahimini gördüm bu linkten bir bak
www.google.com.tr/.../
O ağlayan çocuğun tablosu var bende 😂
Kimde yoktu ki, o dönemin pikassosuydu o tablo :)
Babamların evinde vardı ben küçükken. Sonra babam otomatik çamaşır makinesi aldı. Rahmetli annem makine eskimesin diye çoğu zaman çamaşırları elinde yurdu. Mekanı cennet olsun güzel annemin..
Başınız sağolsun 😕
Cümlemizin. Başı sağolsun.
Hatırlamak ne kelime. Kullanmışlığım var lisedeyken. Otomatik olan arızalanıp tamir olana kadar kışlık kıyafetleri onda yıkamıştık. Kollarım kopmuştu resmen. Kazak olunca bir de çevirmesi de zor. Ayy ne günlerdi yaa.
Cevap
28Cevap
Elbette gadası hala halamda var. Aktif bir şekilde kullanıyordu.
Ooo hatırlamaz olurmuyum hiç cakcuk yıkardı az izlemedim yıkarken
Hatırlıyorum tabiki bir keresinde parmaklarım sıkışmıştı. Merak işte 😃😃😃😃
Erkekler pek meraklıymış. 😂
İlim merak ile başlar onun için önemlidir
Annemin anlattığı ve filmlerde gördüğüm kadarı bilirim bunu yoksa hiç görmedim
Hayır ben doğduğumda direkt şimdiki makineler vardı 😃
Evet, hatırlamaz mıyım? 5-6 yaşlarımdayken teyzem, bu makineden kullanmıştı.
Hey gidi günler hey, makine yoktu ama insanlık vardı o yıllarda, özlüyor insan
Hatırlamak ne mümkün 😀 elini sikistirmayan kaldimi acaba.
Evet hatırlıyorum Annem hep uyarırdı sakın ellemeyin elinizi kapar diye :)
Elde yikamayi hatırlıyorum ben az yikatmadi annem kirli donlarımı 😅
Biliyorum 80 yıllarında vardı ama ben o dönemlerde yoktum
O zamanlar daha doğmamıştım 😂
Acı gerçekler 😂😂
O zamanlar eminim daha güzeldir
Çok hemde nasıl anlatsam yaşaman lazımdı.
Keşke 2000’de doğacağıma o zamanlar doğsaydım. Ben çocukluğumu dışarda geçirdim evet ama çok kötüydü ya o zamanlar daha güzeldir, eğlencelidir. Cahil insan daha fazlaydı ama ne bileyim
Sevgi saygı vardı
Bende geçenler de durduk yere hatırladım vay be nerden nereye
Sol kulagindan gelen nefes sesi gectimi neymis ayni sorunu bende yasiyorum
Dese ne epey bir ' teyzesin sen.
Aaaa tabi old teyzeyim hemde 😃
Ozamaan makinada güzeldi insnalarda güzeldi...
Ben sadece filmlerde gördüm... 🙈
Babaannemin vardı ben de korkardım 😂
Hayır yoktum muhtemelen bu varken.
Gezmesiyle meşhurdu :D
Az bucuk hatirliyorum
Hatırlıyorum 8 yaşında kolumu kapmıştı kssm
Evet çok eskiden anneannemin vardı
bizim devrimizde yoktu
Hiç görmedim
Jenerasyon farkı senim suçun değil 😊
Kadınlar parmaklarını çok sıkıştısıkıştırmış lar
sıkma yerine elimi sıkıştırmışlığım bile var 😅
Ben her seferinde direkten döndüm. 😃😃
çocuktum ya ondan. Merak işte 😅
Hatırlıyorum bizde vardı :))
evet çok sıktık annemle
annem 80lerde kulanırmış
babama tam otomatik makine aldırmış
tehlikeli saçı uzunlan kadınları kapıyordu gazete bile çıkmıştı
https://youtu.be/4ErxSHT3s80 şanzımanlı olanrı meşurdu
Elimiz kapılır diye annem yaklaştırmazdı
Hatırlamazmıyız sdfsşldfsf
Evet 😀
Bizm de vardı ama ozman lar baskaydi ya
Z kuşağı hatırlamaz.
Ya bir git ya 😃
Hatırlıyorum, nedense korkunç gelirdi :p
Herhalde
Hatırlıyorum traktör gibi bişeydi
Hatırlıyom kanks
Evt.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?