Yeni alınmış giysiler öyle güzel ütülenmiş olur ki, sırf o yüzden asla giymeden önce yıkamak istemiyorum. Ama arkadaşım her aldığı giysiyi giymeden önce yıkıyormuş, bunu duyunca size de sormak istedim. Genel durum nasıl, siz giysilerinizi yeni aldıktan sonra önce yıkıyor musunuz, yoksa direkt giyiyor musunuz? yeni tişörtler
Bence giymeden önce mutlaka yıkanmalı
Ütüsünü asla bozmam, hemen giyerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yeni alınmış çamaşırlar giymeden önce yıkanmalı mı?
Merhaba, yeni alınan kıyafetlerin kesinlikle yıkanması gerektiğini düşünüyorum ve kendim de aldığım her yeni kıyafeti giymeden önce muhakkak yıkıyorum. Bunun birçok sebebi var:
Mağaza
Üretim aşamasında birçok kimyasal kullanılıyor ve bunlar arındırılmıyor.
Üretim ve paketleme aşamasında birçok kişi ve nesne ile teması teması oluyor.
Paketleme esnasında da tozlu paketlerin dışına vs değmiş olabiliyor.
Paketlendigi ambalaj kirli, dokunulmuş vb olabilir.
Üretim ve dağıtımda maruz kaldiklarina dağıtımda da kalabilir.
Mağaza da uzun süre rafta kalabildiğinden toz ve kir tutar ve birçok kişi dokunur.
Ayrıca birçok kişi dener.
..
Üretim, dağıtım, mağazada ki vitrin ve satış basamaklarindaki temaslarda bulunan kişilerden başta olmak üzere kullanılan malzemelerdeki kimyasallara kadar bir-çok faktörden hastalık bulaşabilir, alerji olunabilir diye düşünüyorum.
Tüm bunları göz önünde bulundurursak yıkanmaları gerektiğini düşünüyorum.
Şu an virüsü olduğu için virüste damlacıklar yoluyla bulaştığı için mağazaya gidip bir şey almayın yani yıkanmakla filan geçeceğini zannetmiyorum ben ama ben genelde aldığım şeyleri tabii ürünün materyaline göre değişiyor genelde yıkarım
Çamaşırlar mutlaka yıkanmalıdır. Onlar bir çok işlemden ve aşamadan geçmekte, ayrıca renkleri ve boyalarını yıkamadan giyerseniz ter yoluyla vücuda bırakır ve kanser başta olmak üzere bir çok hastalığa davetiye çıkarır.
Sağlık sorunu riskini hiçe sayıp ütüyü düşünüyor iseniz saygı duyarım fikrinize 🤷♀️ madem ütü sizin için bu kadar önemli kuru temizlemeye verin hem yıkanır hem ütüsü muazzam olur.
Kesinlikle yıkanmalı. Mağazada onu deneyen pis mi temiz mi, hastalığı var mı yok mu? sivilcesi var mı yok mu? bilemiyorsun. Ütü dediğin nedir ki? önemli olan temiz olmak.
Yıkarım. Yalnız mont ceket gibi yıkayınca eski formuna kavuşması çok zor olan dış giyimleri yıkamıyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kesinlikle yıkamalısın. Aldığın ürünün yapılışından mağazaya gelip reyona yerleşene kadar kaç el değdi kimbilir biriktigi tozda cabasi ve sonrasi satilana kadar kaç kişi denedi.. bir düşün istersen😉