Kışlıkları kaldırmadan önce mi Rinso'lamalı, yoksa sonra mı?

Bayram tatilini fırsat bilip kışlıkları kaldırayım dedim ama sizin de görüşünüzü almak istedim. Kışlıklar kaldırılmadan önce yıkanmalı mı, yoksa tekrar çıkardığımda yıkasam olur mu? Siz nasıl yapıyorsunuz?
Kışlıkları kaldırmadan önce mi Rinsolamalı, yoksa sonra mı?
Kışlıkları kaldırmadan önce mi Rinso'lamalı, yoksa sonra mı?
Cevapla