Çamaşır yıkama uzmanı imdat kıyafetlerim çok lekeli oluyor yaptığım işten dolayı lekeler çıksın diye yüksek derecede yıkıyorum bir bakmışım kıyafetlerimin renkleri pastel olmuş
bence capcanlı renkler asla solmasın. ilk günkü gibi kalmalı ve her giydiğimde bana yeniymiş hissi vermeli. tabi bunu yapacak deterjan uygun fiyatlıda olmalı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Gerçekten bazen çok inatçı lekeler oluyor, ama iyi ki Yeni Rinso serisi var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
211Cevap
"Ya böyle reklamlardan görüp alıyoz sonra fos çıkıyor" diye içinden geçirenleri duyar gibiyim.
Günlük hepsini bir atayım ama hepsinin rengi ilk günkü gibi olsun, olmaz mı
Bu konuda benim uzmanım annem 😄 ileride kendi evime çıkınca bu bilgiler işime yarayabilir tabiii
Arkadaşlar kullanıp gerçekten memnun kalan var mı? Bende yeni deterjan yumuşatıcı arayanlardanım.
En iyisi bencede RİNSO yıllanmış kalitelimiş bir ürün sonuçta hem makinaya da iyi geliyor
Valla ben atıyorum yıkanıyor ne kullandığımı da bilmiyorum ne denk gelirse xkxmkdkdmdm
Çamaşırlarımı elde çitiliyorum Çamaşır makinemiz yok maalesef
Neyse ki şu an için çamaşır derdim yok. Yoksa güzel anlar :D
Bir kadın çamaşır yıkamasını bilmiyor , yemek yapamıyorsa zaten.
2 yıl evde tek kaldım. Çamaşır perisini hep bekledim. Gelmedi hiç
Deterjanlar çok zararlı aslında en iyisi doğal sabun 👍
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh az mı çamaşır astırmadı bizimkiler
anlatımı güçlü en ufak teferruatın atlanmadığı harika bir paylaşım olmuş
Kıyafetlerimin güzel kokması ve yumsak kalmasi benim icin önemli olan.
Guzel kokması çok önemli bence, rinso yeterli performansı sağlıyor
Çok agır konuyolar parfum kokusunu bastırdıkları ıcın benım gıysılerımde kullandırtmıyorum
Hangi hizmete ihtiyacınız olduğuna siz karar verin.
Evet bende hem güzel koksun hem tertemiz olsun istiyorum, teşekkürlerr
Emeğine sağlık yararlı bilgiler için okudum gayet güzel
Rinsoyu uzun zamandir kullaniyorum gerçekten çok güzel tavsiye ederim.
meraba rinsonun harika kokusu ve yumuşaklığına leke çıkarmasına bayıldım herkese tavsiye ederim
Evde çamaşırlarla ilgilenmediğim için ne kullanıyoruz bilmiyorum. Rinso iyidir herhalde.
Merhaba çamaşırlarda çöpü şeyi denedim ama hiçbiri rinso gibi olmadı açıkcası
Ben yaklaşık 4 senedir rinso kullanıyorum ve aşşşııırrrıııı memnunum 😊💯💯
Yag lekelerinin bas dusmani yillarin vazgecilmez markasi rinso 💕💕
Yeşil çay lekesi korkulu rüyam idi. Rinso ile çözüme ulaştı.
Beyazlarda çay lekesini çıkarmada üstüne deterjan tanımam 👍🥰
rinsoyu çok severim ve herkese kullanın diye öneririm :D
Valla ben kendimi bildim bileli rinso kullanıyoruz 1 senelik pantolonum hala yeni gibi siyah
Giysilerinizde mükemmel temizlik için Rinso gücünü kullanınız.
Kullanmadigim icin bisey diyemem.
Yinede paylasimlar icin sagol.
Camasir yikma detrrjanla degil makineyle ilgili durum bence
Renklerin solma olayı benim de çok canımı sıkıyor gerçekten
Yabancı ülkelerdeki gibi ülkemizde de daha yaygın hale geleceğini düşünüyorum.
Bence de hanımefendi
“Siyahların rengi ilk yıkamada solmasın, ilk günkü gibi kömür siyahı kalsın” diye içinden geçirdiğin an.
Bitane şortum vardi siyah beyaz beyazı makineya atınca grileşti
Çamaşır dert degil de serçe parmağını sehpaya çarpmak daha çok sinirlendiriyor insanı
Hiç uğraşmadan atarım makinaya güzel koksun ve temiz olsun neyle yıkandığı pek önemli değil
Ama bunların hepsi doru 🙄
Çamaşır yıkama uzmanı imdat kıyafetlerim çok lekeli oluyor yaptığım işten dolayı lekeler çıksın diye yüksek derecede yıkıyorum bir bakmışım kıyafetlerimin renkleri pastel olmuş
bence capcanlı renkler asla solmasın. ilk günkü gibi kalmalı ve her giydiğimde bana yeniymiş hissi vermeli. tabi bunu yapacak deterjan uygun fiyatlıda olmalı.
Gerçekten bazen çok inatçı lekeler oluyor, ama iyi ki Yeni Rinso serisi var.
çamaşırlar güzel koksun diye yapılmayacak şey yoktur..
Siyahlarin hep siyah kalması hayal degil o zaman 😍
Tabikide rinso ıyidir tavsiye ederim
Rinso iyi ki varsın ve iyi ki hayatımızdasın.
Rinso çamaşır da bir numaralı ürün
Hepsi de olabilecek şeyler ama uzmanlık alanıma girmiyor
Yine fenomenlerin reklam kokan görüşleri.. Hiç samimi değilsiniz.
Harbi çamaşır yıkamak büyük bir dert. Hayattan soğuttu beni bildiğin 😂😂. Bir de evinizde çamaşır bitmiyorsa büyük sıkıntı jsnskxksmekdk
Rinso Çamaşır Deterjanı Kullanıyorum Ve Çok Memnunum Kokusu Çok Güzel. Ve Leke Çıkarma Konusunda Çok Etkili
Umarım ilerde çamaşıra göre seçim yapmak zorunda kalmadan direkt çamaşırı makineye atıp temiz şekilde alabileceğimiz bir makine yapılır
Benim için kokusu çok önemli aslında sanırım biraz bağımlıyım ellerimi falan onlarla yıkıyorum güzel koksun diye ondan önemli
Rinso nerde bulabilirim Türkiyyede degilim. Siparişle geliyormudur acaba. Herkes güzek demiş kullanmak isterim
Rinso ile çamaşırlar canlı renklerini koruyor ve aloe vera serisi çok güzel...
eskiden tek deterjan vardı aynı işi görüyordu. şimdi kafa karıştırıcı
ben sevdiğim giysileri el ile yıkıyorum hiçbirseye güvenemiyorum
Keşke her sabah uyandığımda kıyafetlerimin hepsini temiz görebilsem
Beyazların tam beyaz olmaması ve siyahın renk değiştirmesi
Günümüzün ciddi sorunlarından birisi gerçekten ve anlamı bir paylaşım olmuş