Kabul edelim ki; hepimizin dolabında birçok siyah parça var çünkü siyah hem asildir hem kurtarıcıdır
Alışveriş & Hediyeler Dolabımızdaki Siyah Kıyafetler Dile Gelse Bize Söyleyecekleri 6 Şey (Sayfa 5) Rinso Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1923 Dolabımızdaki Siyah Kıyafetler Dile Gelse Bize Söyleyecekleri 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 42 kişi beğendi
Banlandırıldık Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Slim diye giymiyo. Kışın giyiyo, o da anca içe 0 0 Yorumla
kibarfeyzo10 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl siyahtan vazgeçmişken fark etmeme ne demeli peki 0 0 Yorumla
tombultombulcuceler Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl Sürekli giyilip yıkanmaktan mahvoldular 0 0 Yorumla
MiraAydemir Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Dile gelseler artık sel bizi diye isyan ederlerdi. 0 0 Yorumla
Çİftruhlu Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl neredeyse kıyafetlerimin tamamı siyah, deniyeceğim 0 0 Yorumla
acoriginsfor Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl bir erkek olarak dikkate alıyorum. teşekkürler. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
219Cevap
Siyah aşığıyım rinso 1 numara
Slim diye giymiyo. Kışın giyiyo, o da anca içe
Rinsoda seçenek çok fazla😊😊
dolabımda siyahtan baska renk yok diyebilirim☺️
En çok sitah giyinirim zaten..
İstediklerini diyebilirler asla vazgeçemem 😄
Mükemmel bir yazı olmuş gerçekten#rinso
siyahtan vazgeçmişken fark etmeme ne demeli peki
Sürekli giyilip yıkanmaktan mahvoldular
Yeter artık başka renkler de giy skxjkanxksjd
Düzgün yıka derdi heralde
emeğine sağlık güzel olmuş
Herşeyi siyah olan benn bunu sevdi
Senden bıktım yeter derdi.
Yeter daa bıktım der herhalde 😂
kesinlikle “bizi bi sal” derlerdi
Dile gelse çok şey söylerde susuyorlar 😂
Bıktım senden artık der😄
Dile gelseler artık sel bizi diye isyan ederlerdi.
Bütün dolabım konuşacak o zaman 😱
😀 6. Doğru 😇😂😂😅😅🤣🤣
Zayifim siyah gitmeye gerek kalmıyor
Ben olmasam üşürsün derdi.
Siyah candır <3 Çoğunlukla siyah giyerim UwU
renkli birşeyler de alsana
Yeterr diye bagırıdı herhalde
Kullanıcı yorumu : Gerçekten çok güzelll
ben olmasam napardın sen yaaaaaa
cidden eskiden siyah ne varsa artık gri.
Beni giy dünyanı karartayım
Hepsi aynen güzel ya ya ya
emeğine saglık çok bilgilendirici :d d
Sen bana muhtaçsın beni iyi temizle der
Bırak beni gideyim agam derdi yüksek ihtimal
Siyah asalet taşır. 🌟🌟🌟🌟
Ne cektim be solmaktan derdi sanırım
Vay vay vay neler neler diyolarmis
Dolabımın kara lekesi siyah
Dark siyah he zaman güzel
bırakkk artıkk biziii diye ağlıyorlardır :D
Siyahlar hep siyah kalsa keşke
En iyisi Rinso yaa gerçekte harika👌👍
çok güzel bir başlık keyif alarak okudum
Evet iz bırakmıyor rinsoya teşekkürler
soluyorlar zamanla siyahlar
Paylaşım vr güzel bilgi için teşekkürler
Bence guzel. beyazlar içinde iyi
Siyah rengi severim. hiç kullanmadım bu markayı.
Siyah candır. Benim için kurtarıcıdır adeta.
Siyahin asaleti der siyah siyah siyah
Benide giy artık orspu çocu
siyah candır kilo göstermez :)
neredeyse kıyafetlerimin tamamı siyah, deniyeceğim
Siyahın kaçıncı tonuyum diyebilir di.
😅 😂
yeter artık beni giymeyi bırak sajhksdföö
tamamı siyah bir gardrobum olsun isterdim
Her şey solup gidiyor ya maalesef
bir erkek olarak dikkate alıyorum. teşekkürler.
Siyah güzel dir herzaman giyilir
Ah siyah, bebeyim benimmm😍😍😍