Siyah gomlek Siyah mom jeans pantolan Siyah dar yuksek bel pantolan Siyah yirtik pantolan Siyah kumas pantolan Siyah blazer ceket Siyah deri ceket Siyah mont Siyah tulum Siyah polar hepsinden var benden😂
Dürüst olayım, bir tshirtü 300-400 liraya alsam korumaya çalışayım da aldığım tshirt 30-40 lira olunca "yeni Rinso kömür siyahlığından" edineceğim fayda yerine yeni tshirt alabiliyorum. Bana bu daha rasyonel bir tercih olarak görünüyor.
Benim dolabım renk cümbüşü ama dışarı çıkarken o kadar güzel kıyafetlerim olmasına rağmen siyah ne bulursam onu giydiğim için büyük ihtimalle bana destan kadar sövüp bizi bir sal derlerdi 😁
Siyah kıyafet giymeyi severim resmen kurtarıcılar fakat yazları fazla çekilmiyor muhtemelen siyah kıyafetle yaz gelsede kurtulsak şundan diyorlardır 😹😹
Siyah kıyafet her daim kurtarıcıdır. Ani gelen bir davet, beklenmeyen bir misafir ya da iş yemeği için idealdir. O yüzden gardırobumbda her zaman siyahın özel yeri var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
birdaha siyah renk kiyafet alma diye isyan ederlerdi yırtılarlardı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Siyah renkten nefret ediyorum. cok az siyah kiyafetim var.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Daha önce kullanmadık ama siyahlarımın solmasınfan bıktım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ne diyecekler biraz kilo ver yeni kıyafet alma derler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Güzel bilgiler, siyah rengini günlük hayatta kullanıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yeter hep aynı renkten sıkılmıyo musun biz bile sıkıldık derlerdi
Gerçekten hem siyah renk dile gelseydi. Yeter artık beni bi sal derdi. Ama yanında kahve tonları da aynı şeyi söylerdi. ( En azından benim dolabımdakiler )
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Asalet zarafetim Herkes tercih eder Kilolarınızı saklarım yasın rengi Mutlu olmadığında giy derdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
219Cevap
Siyahı severim. Sadece tozları toplaması iyi olurdu. Ona da çare buldum.
"Eskidim giymiyosun. niye buradayım beni bi sall"
Diye isyan ederdi sanırım sdsds
full siyah giyinmeyi tercih etmem ya mesela tişörtüm siyahsa pantolonum mavidir
Çok haklısınız rinso bence rinso elbiseleri tertemiz yapıyor diğer markalar çok temizlemiyor
Sevdiğim bir gömleğimi sürekli giyerim.
Kıyafetim: Yeter lan, benden başka gömlek mi yok? :-l
Tabi tabi ki Rinso onunla siyahlar ilk günkü gibi :)
Rinso kalırrr kalırr kalırr reklamı bile akıldan çıkmıyor kokusu nasıl çıksın hanımlar
Hiç kullanmadım lakin en kısa zamanda kullanmayı planlıyorum.
solacak endişesi yaşamak istemiyorsanız rinso kullanın teşekkürler rinso..
Kesinlikle rinso en muhteşem siyahlığı veren marka.
Siyah ve lacivert olanlar çok çabuk renk atıyor. Bu yüzden pek tercih etmiyorum.
Rinso yu bende giysiler için kullanıyorum en kral markadır
Rinso adamdır. Çok kaliteli ürünleri var açıkçası ve kokusunu çok beğeniyorum.
Siyah elbise ve siyah eşarp kullanmayı çok severim.
Paylaşımınız da çok hoş. Dimağınıza sağlık. ❣️
Beni bi sal abla ya olur aksi olmaz siyah siyah yildım artik insta ppp butun kiyafetler siyah
Siyah gomlek
Siyah mom jeans pantolan
Siyah dar yuksek bel pantolan
Siyah yirtik pantolan
Siyah kumas pantolan
Siyah blazer ceket
Siyah deri ceket
Siyah mont
Siyah tulum
Siyah polar hepsinden var benden😂
Dürüst olayım, bir tshirtü 300-400 liraya alsam korumaya çalışayım da aldığım tshirt 30-40 lira olunca "yeni Rinso kömür siyahlığından" edineceğim fayda yerine yeni tshirt alabiliyorum. Bana bu daha rasyonel bir tercih olarak görünüyor.
Bundan sonra tercihimiz rinso
Arada başka renkler giyin hep biz hep biz nereye kadar.
Tamam zayıf gösteriyorum seni ama yaz kış beni giymek zorunda değilsin der.
paran varsa yenile yoksa ağzını ayırmada giy beni diyecek
Teşekkürler rinso kömür 🍀
Benim dolabım renk cümbüşü ama dışarı çıkarken o kadar güzel kıyafetlerim olmasına rağmen siyah ne bulursam onu giydiğim için büyük ihtimalle bana destan kadar sövüp bizi bir sal derlerdi 😁
Siyah kıyafet giymeyi severim resmen kurtarıcılar fakat yazları fazla çekilmiyor muhtemelen siyah kıyafetle yaz gelsede kurtulsak şundan diyorlardır 😹😹
Siyah kıyafet her daim kurtarıcıdır. Ani gelen bir davet, beklenmeyen bir misafir ya da iş yemeği için idealdir. O yüzden gardırobumbda her zaman siyahın özel yeri var
birdaha siyah renk kiyafet alma diye isyan ederlerdi yırtılarlardı
Siyah renkten nefret ediyorum. cok az siyah kiyafetim var.
Daha önce kullanmadık ama siyahlarımın solmasınfan bıktım
ne diyecekler biraz kilo ver yeni kıyafet alma derler
Güzel bilgiler, siyah rengini günlük hayatta kullanıyorum
Yeter hep aynı renkten sıkılmıyo musun biz bile sıkıldık derlerdi
Gerçekten hem siyah renk dile gelseydi. Yeter artık beni bi sal derdi. Ama yanında kahve tonları da aynı şeyi söylerdi. ( En azından benim dolabımdakiler )
Asalet zarafetim Herkes tercih eder Kilolarınızı saklarım yasın rengi Mutlu olmadığında giy derdi
Rinso cidden yumuşatıcılar arasında en iyisi. Hayır reklam almadım, keşke alsam.
Benimkiler muhtemelen beni sal artık gözünü seveyim der
Rinsooo iyi guzel mis mis
SOlmuş siyahları boya yapmadan yavaş yavaş eski rengine doğalca getiren bi deterjan flaan var mı acaba :/
Oldukça haklı bir yazı.. rinso
Rinso kokusu vazgeçilmezim 🙏
Siyahlara Kullanıpta memnun kaldığım tek ürün
Tercihimiz genelde Rinso...
Siyahlarım için Rinso siyah kullanabilirim 👍🏻✌🏻
Yeni Rinso Kömür Siyahlığını denemek isterim
Hepimizi de giy derler, hep aynı kıyafetleri giyme diyecekler :)
düşündüm de benim siyah renkli bir kıyafetim yok. boxerları saymazsak :D
Bence öncelikle bu bakımdan siyah kıyafetler aslında bizlerin en yakın dostudur. Başka bir renk olsa size bu kadar güzel bir olanak sunabilir mi ki?
Hiçbir zaman modası geçmeyen ancak rengi ilk yıkamadan itibaren geçen renk. Seviyoruz ama solamasanız daha çok seveceğiz.
Tam olarak harika her ne kadar biraz renk katmak gerikrse dolaba biz o kadar siyah alıyoruz vazgecilmezzz
MükemmelBiraz kilo alınca ilk tercihin olan o siyah pantolonundan kötü haber: Artık gerçek bir siyaha ihtiyacın var, benden bu kadar!
Siyah beyaza demiski gel beraber olalim cocuk yapalim adinada gri koyalim dualari kabul olmus simdi gri bir dolapta gri ler var
Yani dolabımda neredeyse siyah bir kıyafetim yok dolap dile gelse bıktım artık siyah al siyah diye başımı ütüler diye düşünüyorum 😂😂
Tüm deterjan ve kimsayal ürünlere karşı biri olarak her türlü kıyafet en önemlisi kendinizi korumak için doğal deterjan ürünlerini kullanın yapın😊
Siyah baz gecilmezimiz bizim her şeye gider siyah ve genelde giydigimiz bir çok elbisede veya gomlekde var o yüzden siyah diyorum
Dolabımdaki siyah kıyafetler dile gelse özellikle kot pantolonlar saçlarım ağarmış yaşlanmışım gibisinden ağlanırlardı
Sal artık beniYeter daYinemi benBu kız hiç bıkmıyormuSanki matemdeNeden neden neden yine beni giyorsun
Diyeceği şey basit yeter giyme yeter bak orda sarı var ya millet bıktı ben bıktım sen bıkmadın yeter ya
Üzerimde siyah kıyafet varken kedi köpek sevince " camasir perileri " tarafından lanetleniyorum.. tüyler bir daha çıkmıyor !
nolur beni giyme artıkk anamı sinemaya götürdün yeter
Aldığım siyah kıyafetin yıkanınca kahverengi olmasından nefret ediyorummm
Siyah kıyafetim dolabım da beni artık giy der heralde