😄 beğenmeyince dayanması zor oluyor. En son Batman filmine gittim 3 saatti. Vasat bie yapım olmuş bana göre. Şans verip la belki bişi olur izlediğime değer diye sonuna kadar izledim. 1 saatim heba olcakken 3 saatim heba oldu😂
Sinemada filmi beğenmezsen çıkıp gider misin yoksa para verdiğin için sonuna kadar izler misin?
Önce ki batman filmlerinde daha çok aksiyon sahneleri vardı. Bu yeni yapımda biraz daha batmanın karanlık ve dedektif yönüne yer vermişler. Bunu da filmden önce açıklamışlardı. O yüzden ağır ilerliyor film.
Kişinin günlük yaşantısında nelere ihtiyaç duyup para verdiği ne bakmali çok savurgansa çekip gider tutumluysa gitmez.. Izleyenlerin yorumuna bakipdami gittin?😂 böyleyse birdaha bakma. Böyle değilse kendi rizanla etkilenmeden hiçbir şeyden karar verip gittiysen ve sonrasında kararının yanlış olduğunun farkına vardiysanki varmissin film kültürü olan bireysen bundan sonra bu tür yapıtlara gitme daha başka yapıtlara git.. Ben sinemaya bile gitmiyorum düşün sen gitmişken benim yerimede otursaydin keşke allah'tan mısır felan almamissin almadigini tahmin ederek söylüyorum yoksa mısır la salondan çıkar minibüs otobüs beklerken yerdin 😂
Bonjour! Yok ben her filme gitmem ve gittiğim filmi beğenmezsem çıkarım. Verdiğim paraya yakınmak saçma. Biraz araştırıp filme gitmek bu tarz şeylerin önüne geçiyor. Biraz mantıklı yaklaşmak lazım. Hem sıkılınca uyurum ben. Eve gidip uyumak daha güzel. <3
Geçmişim sevmediğim filmleri sırf para verdiğim için izleyip , harcadığım saatlerle dolu. Eskiden daha ucuzken neredeyse her hafta sinema kuşağı yapıyordum. :D
Yani başka şansım yok ki çıksam mal okadar para verdi derler çıkmasam hoşuma gitmedi sıkılırım bidaha nerde bulacam öyle sessiz yeri uyuyup keyfime bakarım
Ben çekingen utangaç içime kapanık biriyim hiç sosyal bir hayatım olmadı hep asosyalim hep evdeyim hiç evden dışarı çıkmıyorum hiç gezmedim eğlenmedim sosyal ortamlara girmedim hiçbir yere gitmiyorum