Batman
Bergen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hahaha 😂 az önce Batman soruna görüş yazdım bu kadar mı manidar olur
Önce Bergene gitmek istiyorum fırsatım olursa Batman başkanı da izlemeye giderim
"Sinemaya gitmeyip evde olan ve sinemaya gidenlerin hikayelerine bakanlar."
Bu insanlardan biri de ben olacağım. İkisine de gitmeyi düşünmüyorum çünkü.
Cevap
7Cevap
Evde ağlayarak ders çalışanlardan 🥲🥲 Hafta içi gidip Robert’ciğimi izleyeceğim ama 😔
Teşekkürlerr
Milliyetçi olamıcam hiç bu seçenekler arasında. Tabi ki Batman'a gideceğim.
İnziva da olan tarafım. Tabi abimin filmi 11 Marta vizyona girince ilk işim ona gitmek olacak
Hangisi
Adanış kutsal kavga..
Ben ayçiçek yağı kuyruğundan geldim.😄 Henüz filme ayıracak zamanım yok.
Ben gülüyorum şu an 😄
En yakınından sırtına darbe yiyip daha sonra 2 gün boyunca ders calisanım.
Deli gibi alışveriş yapan tarafım enerjimi full depoladım🥳
ikisini de izlicem ama babamla gideceğim için bergen
Ben ikisine de gitmeyen kısımdayım şu an. Gidersem tercihim Batman olur.
Bergen tarafındayım. Çok merak ediyorum filmi
Ikiside tarzim değil ama kuzenlerle mecbur bergene gidicem galiba
Bergen’in hikâyesini bildiğim için ağlama ihtimalimden emin olarak, yanıma bolca mendil alarak gittim sinema salonuna. Ama hiç gözlerim dolmadı, ruhunda bir eksiklik, senaryoda kopukluklar vardı
Batman hayal Bergen gerçek
Gidilse gidilse Batman'e gidilir.
Batman sevmem
Evet
Batsy
Ben ikisine de gitmeyen tarafım
İkisine de gitmem.
Vizyon filmi izlemem
Ben bizim evdeyim.
Batman diyeyim
Batman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?