Şu mübarek günde ağlayarak onu allaha havale ettim. Sizce acım nasıl diner?

13 yasimdan beri tanidigim birine asik oldum. Konusuyorduk, bulustuk. Sevgili olduk. O sehir disinda okuyordu. Ben biraz suphelendim bir tane kizdan kim o dedim. Tartistik kacti benden. Ben de salak gibi kendimi sucladim. Acaba bosuna mi daralttim diye. Ondan 2 hafta sonra o suphelendgim kiz instagrama ekledi beni. 2-3 gun konusmadi. Kimsiniz dedim tanimiyorum dedi. Ondan sonra fotograflarinda bir yorum gorup kiza yazdim. Cocugun ismini soyledim nerden taniyosun dedim. Erkek arkadasim dedi. Ne zamandir dedim 1,5 yildir dedi. Megerse orada da sevgilisi varmis. Basimdan asagi kaynar sular döküldü o an. Bildigin bisey mi var dedi. Bildigim sey burada benimle, orada seninle beraber dedim. Kiz gayet sogukkanli karsiladi. Ben herseyin farkindayim, sadece sabrediyorum dedi. Ama sen de dikkat et senin arkandan arkadasiyla konusmuslar yazismalarini gordum, ondan ekledim seni dedi. Ben ona asik oldum bizim aramizda bisey gecmedi dedim. Zaten o degildi muhabbetleri, vucuduna yorum yapmislar, ben de oradan gordum ismini ekledim dedi. Yikildim o an. Kac gundur aklimda kizin soyledikleri. Asik oldugum adam, aldattigi yetmiyormus gibi arkamdan konusmus orda burda. Bugun resmen ah ettim. Canim cok yandi. Acım nasil gecer söyleyin nolur? :(
Şu mübarek günde ağlayarak onu allaha havale ettim. Sizce acım nasıl diner?
Cevapla