Ben "iyi geceler" dedim, "bir daha beni arama ve konuşma..." dedi...
..."tamam" dedim...
Manyak mıdır sizce?
..."tamam" dedim...
Manyak mıdır sizce?
Uykum geldi demiş, uyuyorum dememiş. O yüzden iyi geceler demen, konuşmayı bitirmek kızdan kurtulmak için hevesli gibi olmuş. Kızda benimle konuşmak istemiyor hemen postaladı diye düşünmüştür.
Öyle sakınca beni arama demesi normal :D zaten konuşmak istemiyorsun al sana fırsat "arama beni" demiş.
Bu kadar tripli bir insan yok bence kafanızda kurup yazmayın
Bende iyi geceler diyorum ayni tepkiyi aliyorum bence gecen mubarek olsun hayirlara erdirsin dersek sorun kalkar
iyi demişsin şımartmayın şunları çocuk gibi oluyorlar sonra
Cevap
15Cevap
Bayan ilgi bekler arkadaşım. Kadınları anlamak zor değil ki. Biraz daha konuşmak isterdim ama uykun geldiyse yorulmanı istemem iyi geceler tatlı rüyalar canım yarın görüşürüz demen yeterli. Kadından susmasını istiyorsan sus değil susunca daha güzel oluyorsun demek gibi bisey 😊
Canımlar cicimler nerde? hani uzun iyi geceler mesajları uyuma özlerim demeler falan? Haketmişsin sen😃
Arkadaşlar profilimdeki sorulara cevap yazana eig verecem
Insan gibi soru yazıyorum cevap veren yok vay bro
Güldüm 😂 kardes o senden canım cicim gibi bişeyler bekliyodur kızları ben de anlamiyorum Allah kolaylik versin
Ben uykum geldi dediğimde lafı uzatmasın mümkünse :) yoksa uyuyakalırım yani bilir 😄
o diken üstünde duruyordur. ayrılmak istiyordur zaten. boşver konuşma onla. aşkı sevgiyi çocuk oyuncağı zannetmiş sanırım.
Ikiz @Lykia19
Beyin bedavaydi demi? 😪😂😂😂😂🚬
#rr
Bu kız milleti de bir garip :D Benim sevgilimin asla öyle kaprisleri yoktur ama şimdi allah var :D... Ne demeni beklemişse artık :D
bence manyak, o da değil ne bekliyor ki senden ne diycen kıza
Uykusu geldiginden degil ayrilmak istiyor belli ki, Ben oyle anladim.
İyi geceler tatlı rüyalar tatlı uykular Allaha emanet ol görüşürüz
Umarım ayrılmak için bahane arıyordur da önüne bu gelmiştir aksi halde ciddi psikolojik sorunları var demektir
Uyuma konuşalım demeni beklemiş
Ya kızlar öyledir biraz nazıyla uğraşmanı istemiş ışte sen direk tamam deyince de bozulmuş ama biraz ilgilen hemen barışır
Çünkü ince ruhlu düşünceli ayrıntıya önem verirler. Yaradılış meselesi. Samimi olmakla alakası yok karşıdakiden biraz romantik ince düşünceli olmasını beklerler
Tanam uyu diyorum ben
Evet :/
Hiç kompliman yapmak yok m sende?
hayırrr yaaaa uyuma diyecektin demekki :)
oha. fırsat mı bekliyodu acaba.
Kurtulduğuna şükret valla :) iyi yırtmışsın
manyak... arkana bakmadan uzaklaş
Dediyse bir bildiği vardır desem?
Seni süperkahraman sanıo 7/25 ayakta misali :)
Benimki de ne meraklısın hemen uyumaya diyo. 😂
Şımartmışsın onu bence 😊
İyi geceler denir aşk sözleri söylenir 😇😇
Aa deli midir nedir :D
Kadının ne istediğini bilemezsin o bile bilmiyo 😂
uyuma konuşalım de 😄
Yat artik yat demek gibi olmuş 😂😂
senden bir b*k olmaz derdim :)
Git zıbar diyen erkek tatlılığı❤
en iyisini demişsin hacı
yalnis, ilgi beklior
evet.
amin ecmain.
İlgi manyağı.
Odun öyle mi denir
Hafiften uyku bastırdı. Sabah erken kalkacağım deyip iyi geceler denir. İyi geceler tatlı rüyalar denir biter
Psikopatmı o: )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar