Beyler, kız arkadaşınız size "uykum geldi" dediğinde ne diyorsunuz?

Ben "iyi geceler" dedim, "bir daha beni arama ve konuşma..." dedi...

..."tamam" dedim...

Manyak mıdır sizce?
Beyler, kız arkadaşınız size "uykum geldi" dediğinde ne diyorsunuz?
Cevapla