Takım elbise bana hiç yakışmıyor anlamadım giti bu işi...

Baylar ve Bayanlar. ben üniversiteden mezun olmuş askerliğini yeni bitirmiş bir arkadaşınızım. şimdi sıra işte. iş arıyorum. hiç takık elbisem yok. bazen abiminkini giyiyorum. hiç alışmamışım takım elbiseye hep tshirt.abiminkini giyerken bakıyorum aynada kendime sanki başka biri. birçoğuna takım elbise yakışırken bende güzel durmuyor. tsirt falan giydiğimde hoş duruyor. abimle aramda boy farkı yok aynı boydayız. 1.77 boy 72 kilodayım. ben beyaz tenliyim. o daha bronz. ya ne adamlara yakışıyor. ben anlamadım giti. daha da yaşlı gösteriyor beni. 24 yaşındayım bu arada. kafa şeklimden dolayı diye düşünüyorum. kafam yuvarlak ve yassı alnım açık vede boynum kısa. tip olarak yakışıklı sayılırım. ama ceket giydim mi acayip oluyorum. bide saçlarım hep kısadır. sanırım saç tarzımı değiştirmeliyim. bilmiyorum etrafınızda takım elbisenin yakışmadığı kimseler var mı tuhaf oldu ama.hafif te çekik gözlüyüm. yalnız en önemli sorun benim için alnımın geniş olması. saçlarım çok gür yalnız alnım geniş. takım elbiseyle bi tuhaf duruyorum. ayrıca bu anlattığım modele göre bana göre nasıl bir tarz belirlemeliyim. ve de son olarak bu yapıda biri için tavsiye takım elbise modelleri. çok ve karmaşık oldu ama beni affedin.
Takım elbise bana hiç yakışmıyor anlamadım giti bu işi...
Cevapla