Aldatıldım canım çok yanıyor. Nasıl kurtulcam bu psikolojiden?

Herşey çok güzeldi. Çok dolu dolu 1 yıl geçirdim onunla. Seviyordum ve sevildiğimi sanıyordum. Sadece sanmakla kaldım. Dün bir arkadaş grubuyla birlikte buluştuk bir kız geldi oraya ilk defa gördüm ben kıza çok sıcak davrandım ama kız beni hep tersledi dün. Sevgilimin arkadaşları da gülüp duruyordu aldırmadım. Kız benden gitmeden önce numaramı istedi bende verdim gülsedim o yine suratını astı döndü gitti. O sırada sevgilimin bir arkadaşı yanıma geldi. Dikkat et bu kıza altında birşeyler var olayın dedi zorladım anlatmadı sonra dün akşam eve döndüm telefon çaldı. Kz bana öyle şeyler dedi ki dondum kaldım. Kızın namusum hakkında demediği kalmadı sonrada çekil aramızdan biz 2 aydır çıkıyoruz dedi. Anlam veremedim hiç ağzımı açmadan telefonu kapattım. Sevgilimi aradım. Niye yaptın bunu bana neden aldattın dedim bir sürü şey saçmaladı kabul etmedi ama sonra kendisi itiraf etti. Canım hastasın zaten simdi düsünme bunu kriz geçircen takma bunu yarın konusalim dedi sanki doğal birsey olmus gibi Allah'ından bul dedim. Kapattim telefonu. Kardesime facesini kırdırdım erkek arkadaşımın. Mesajları okudum kızla yemedikleri halt kalmamış yatmışlar bile oysa ben en fazla sarıldım bir yıldir ona rağmen bu kız bana neler demişti. Sinirlendim okumaya devam ettikçe karşıma fotolar çıktı iğrençti deliye döndüm. Mesajlarda benim hakkımda da konusmuslar. Onunla yattın mı diye sormus kiz sevgilim de o salak senin kadar sexi değil elini bile tutmaya iğreniyorum filan demis. Sildim mesajları yine de belki kızın fotograflarını kıza karşı kullanır diye... Sonra aradım kızı herseyden haberim oldugunu söyledim fotograflarini aldigimi , beni rahat bırakmazsa herkese verecegimi söyledim. ( oysa almadim. ) Çok canm yanyor. Kmseye anlatamıyorm. mesajlar hic gitmiyor gözümün önünden ayna karsisina gecip aldatılacak kadar çirkin miyim demeye basladm. Hakkımda mesajlarda o daha çocuk gibi onunla nasıl yatıyım elini tutsam kıpkırmızı oluyo filan dmş. Nasl kurtulcam bu ruh halnden? Güçlü olmalym
Aldatıldım canım çok yanıyor. Nasıl kurtulcam bu psikolojiden?
Cevapla