Terk Eden Sevgilinin Ardından Vermemeniz Gereken 4 Arabesk Mesaj

Terk edilmek... Hepimizin başından geçmiş ya da geçmesi çok muhtemel o güzide acı dolu hadise. Normal bir ayrılıktan daha acı olan yanı ise ayrılık acısı ve terk edilmenin yarattığı onur kırıcı durumun birleşerek kombo yapmasıdır sanırım. Hala seviyor, düşünüyor olmanın verdiği içsel bir dürtüyle hayatımızdan giden bu kişilere bir takım mesajlar veriyor olabiliriz. Vermememiz gerekenleri işin içine biraz da arabesk katarak derledim. Abartı içerir!


Telefonun başında çaresiz bekliyorum. Bekliyorum ama çalmayacak biliyorum...


Terk Eden Sevgilinin Ardından Vermemeniz Gereken 4 Arabesk Mesaj


Terk edilenin terk edene verdiği ilk sinyal belki de budur. Her ne kadar arabesk gibi dursa da o telefon acaba bir pişmanlık duygusu ile çalar mı diye beklemeler başlıyor. Hatta ve hatta dayanamayıp bir şans için arayanlarımız da mevcuttur eminim. Terk eden için hiçbir şey ifade etmeyen beyhude telefon başı beklemeleri bunlar.


Açaydım kollarımı gitme diyeydim...


Terk Eden Sevgilinin Ardından Vermemeniz Gereken 4 Arabesk Mesaj


Giden gittikten sonra tüm anlamını yitiren bu tatlı cümle aslında terk edilme hadisesi başından geçmiş herkesin yaşadığı trajikomik bir sahnedir. Terk ediliş anında "gitme dese miydim, deseydim acaba bir şey değişir miydi?" kafası ile içten içe kendimizi yediğimiz bu durum terk edene mesaj olarak ulaştırılmaması gereken başka bir durumdur.


Ya benimsin ya kara toprağın!


Terk Eden Sevgilinin Ardından Vermemeniz Gereken 4 Arabesk Mesaj


Yok artık! şeklinde tepkilere maruz kalacağım mübalağ cümlesi. Ama hala terk edilmeyi hazmedemeyen insanların olduğu da bir gerçek. Kabullenemediği gibi terk eden şahsa "peşini bırakmam" baskısı yapanlar da var. O tren kaçmış, bağlasan durmaz diyelim o halde.


Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim?


Terk Eden Sevgilinin Ardından Vermemeniz Gereken 4 Arabesk Mesaj


Seni terk etmiş, bir de gitmiş ellerin olmuş! Olabilir... Bir ilişki bitti ise özgür iki bireysiniz demektir. Bunu dert ettiğin, kafana takıp içerlendiğin ayrıldığın kişinin umrunda bile olmayacak ne de olsa. Hele bir de biten ilişkinin ardından hala süregelen bir bağ varmış gibi eski sevgilinin hayatına karabasan gibi çökmek terk edene verebileceğin en anlamsız mesajlardan.


Biraz abartı biraz arabesk ama hayatın içinden bir Bence oldu. Terk edene verilebilecek mesajlar hakkında da bir şeyler yazmak istedim ama en mantıklısı biten bir ilişkiyi metanet ile karşılamak ve eski sevgiliye gönderme yapmamak... Ne demiş şair sensiz yaşayamam diyen karısına?



Yaşarsın kalbimin kızıl saçlı bacısı, en fazla bir yıl sürer yirminci asırlarda ölüm acısı.



Ölüm acısı bile unutulurken ayrılık acısını dert etmeyin kendinize derim. Sevgi ile kalın.

Terk Eden Sevgilinin Ardından Vermemeniz Gereken 4 Arabesk Mesaj
Cevapla