Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler

Bence ayrılmaması gereken birbirine çok yakışan ünlü çiftler vardı bunlardan bazılarını paylaşmak istedim.


1. SERTAP ERENER-DEMİR DEMİRKAN


Keşke ayrılmasaydı dediğimiz ünlü çiftler?


18 yıllık beraberlik sonrasında kısa bir süre önce ayrıldılar aşkları kıskanılası


derecede benim için tekrar birleşirler umarım :)


2. SİNEM KOBAL-ARDA TURAN

Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler


2009 Yılından beri beraberlerdi 2012 yılında nişanlandılar ancak daha sonra ayrıldılar birbirlerine çok yakıştıklarını düşünüyorum.


3. AZRA AKIN-KIVANÇ TATLITUĞ

Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler


Kıvanç'ın pek çok sevgilisi oldu ama en çok yakıştırdığım kişi Azra Akın.


4. BEYAZIT ÖZTÜRK-TANEM SİVAR

Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler


Müzmin bekar Beyaz Tanem'le çok yakışıyodu onunla evlenmesi gerekirdi bence :)


5. MURAT BOZ-ELİZ SAKUÇOĞLU

Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler


Uzun süren bir ilişkinin ardından kısa süre önce ayrıldılar ama çok yakıştıklarını düşünüyorum.


6. ENGİN ALTAN DÜZYATAN-ÖZGE ÖZPİRİNÇCİ


Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler


Güzel bir aşkları vardı bu işin sonu evlilik olsun isterdik ama Engin başkasıyla


evlendi ne diyelim hayırlısı olsun :D


7. ÇAĞLA ŞİKEL-EMRE ALTUĞ

Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler


Çok sevdiğim bir çiftti hiç ayrılmıcaklarını düşünüyodum ama onlarda kısa


süre önce evliliklerini bitirdiler umarım tekrar barışırlar ortada 2 çocuk var


sonuçta :))


8. SERENAY SARIKAYA-TOLGAHAN SAYIŞMAN

Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler


Bence gayet uyumlulardı ayrılmasalarmış olurmuş :)


Bu benim ilk bencem umarım iyi olmuştur yorumlarınızı beklerim Teşekkürler :))

Keşke Ayrılmasaydı Dediğimiz Ünlü Çiftler
Cevapla