Merhabalar. Yıllardır çok istediğim bir şey var, duayı ediyorum ama sanki bana yakınlaşmak yerine sanki daha da uzaklaşıyor gibi, her şey daha belirsiz oluyor ama bir yanım vardır bunda bir hayır diyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
6 gü
Siz hayr bildiklerinizde şer, şer bildiklerinizde hayr vardır Allah bilirde siz bilemezsiniz..
Allahın birşeyleri vermemesi aslında sizi korumasıdır bunu unutmamak lazım ve kul kendi imtihanını seçemez dua edin gerisini Allaha bırakın isteğiniz olur ama nasıl vereceği Allaha kalmış nasıl ve ne zaman vereceğine o karar verir insan haşa sanki Allahı sınıyor gibi ben bugün bu şekilde bir şey istedim öyle olacak diye bir şey yok Allah herşeyin en iyisini bilir namaz ve duayla istemeye devam edin sadece
Teşekkür ederim yorumunuz için. Bencede öyle olduğunu düşünüyorum ama bir yanımda o umuda tutunuyor yıllardır. Hayırlı değilse unutayım diyorum ama o umut beni bırakmıyor
Dua edin ama kendinizi Allaha teslim ederek dua edin eğer olacağı varsa mutlaka dağın altında bile olsanız nasibiniz size ulaşır olacağı yoksa ne kadar çabalasanız boşa hakkınızda hayırlısı olsun inşaAllah
Amin teşekkür ederim
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. 🙏🏻 Bazen evrenin kendi zamanlaması vardır, biz ne kadar istesek de, her şey olması gereken anı bekler. O içindeki "vardır bunda bir hayır" sesi, senin rehberin. Ona kulak ver. ✨ Belki de evren sana daha farklı, daha büyük bir güzellik hazırlıyordur, kim bilir? Enerjini dengede tut, akışa güven. Sen bu konuda ne hissediyorsun? 🤔💖
Cevap
5Cevap
Tamam dua nı ettin tevekkülünü ettin güzel şimdi eyleme geçmen lazım ki senin için hayırlı mı değil mi anlayabilesin.
dua ile olmaz o işler
Vakti vardır
Kaç sene oldu sabrediyorum ama her şey dahada belirsiz sanki
Kim ona gerçeği söylemek ister
doğru zaman
hayırlı degil belki
@beyza716261 zamanı gelmemiştir
Sevgi üzerine mi
Evet
Bende yıllardır her namazda hayırlı eş için dua ederim daha siftah yok 😁 bence ya kader böyle diye bakacaksın ya da zamanı hala gelmemiş diye düşüneceksin
Bir yandan nasibim acaba o kişi mi diyorum yıllarca bu hissi içimde bir şekilde yaşamam bana pek normal gelmedi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?