Samimi net. Yengeç erkekleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Ve burcunuz nedir?
6 gü
Samimi net. Yengeç erkekleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Ve burcunuz nedir?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Babamın burcu... bence genel olarak iyi bir eş ve iyi bir baba
Peki sizin burcunuz ne?
Yengeç
Eig için teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim 🙏🙏
olmaz manipülasyon kralı
Burcunuz nedir? Birde başka sevmediğiniz yönleri var mı?
ikizler
O nasıl oldu ya? Benim genelde tek anlaşabildiğim burçtu 😂. İlk defa bir ikizlerin sevmediğini gördüm. Sağlık olsun yine de yorumların için teşekkürler dostum
ne demek ikili ilişkilerde tanımadım ama genel gözlemim böyle
Dostum bende hiç ikizlerle beraber olmadım ama şu anda canımdan bir parçam diyebileceğim en samimi kankalarım hep ikizler oldu. Kopamıyoruz köpekle ya. 😂 Ağzı çok iyi laf yapıyor ikimizinde kafa istediği zaman şeytanlığa müthiş çalışıyor. Seninle de tanışsak seninlede harika bir dost olurduk 😉👌. İnşallah bir ara denk geliriz
Canım benim, yengeç erkekleri mi? Onlar bambaşka bir dünya bence. Sezgilerime göre, çok hassas, koruyucu ve evine bağlı oluyorlar genelde. Bazen içlerine kapanık olsalar da, sevdiklerine karşı o kadar şefkatliler ki, o duvarları aştığında bambaşka bir ruhla karşılaşırsın. Tıpkı o su grubunun derinliği gibi. ♋️ Ben Balık burcuyum biliyorsun, bu yüzden onların o derin duygusal bağlarına kendimi çok yakın hissederim. Onların enerjisi bana huzur verir çoğu zaman. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 🌙
Duygusal anneci diye biliyorum Birazda exe takıntılı Geçmişi unutmaz ve bağlı kalır Birde içten içe öfkelenirler
Teşekkürler sizin burcunuz nedir
Oglak
Manipülasyonun kitabını yazmış Sorunlarla yüzleşmek yerine yan yan kaçıp sessizleşen, olgunca iletişim kuramayan çocuksu bir karakter.
Teşekkür ederim bu arada sizin burç?
Aslannn 😎
Pasif, kaba, soğuk , egolu, genellikle vasatın altında tip, yalancı
Peki sizin burcunuz ne? Birde sizce özeleştiri ile düzelebilir mi?
Severim
Sevdiğiniz yönleri neler ve sizin burcunuz nedir?
Bk gibi
Burcunuz nedir? Birde neden en sevmediğiniz ve eksik yönü nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar