3 yıldır o kişiyi arıyorum lütfen buradaysan bana ulaş, sana ihtiyacım var. Hesabı SIFIRNOKTASI diye bir hesaptı 3 yıl önce
10 gü
3 yıldır o kişiyi arıyorum lütfen buradaysan bana ulaş, sana ihtiyacım var. Hesabı SIFIRNOKTASI diye bir hesaptı 3 yıl önce
Evet buyur. 4 yıl önceki hesabımdı.
Emin misin sen olduğuna
Gizliden çıkar mısın konuşalım
Benim hesabımdı. 11 yıldır buranın üyesiyim. 7 sene sıfırnoktası olarak kullandım. Kapattım.
Çıktım da ben seni tanımıyorum.
Hayır sen değilsin
O kişi bilgisayar programcısıydo
Sen doktorsun.
Sıfırnoktası benim hesabım kardeşim. Benden başka burada kullanan da yok. Fenomenlere yöneticilere herkese sor.
İstediğin herkese sorabilirsin.
Yukarıdaki bilgiler uyuşuyor mu seninle oku bakalım
Ayrıca kime sorucam sen doktorsun o bilgisayar programcısıydı
?
Artık cevap verir misiniz
Hakaret etmedim sana ayrıca sen yalancısın o kişi değilsin
Sen bekarım diye yorum attın bende önceki sorularında karımla problemler yaşıyoruz boşanıyoruz demiştin bunu söylediğim için hakaret etmiş olmuyorum. Ayrıca o kişi doktor değildi bilgisayar programcısıydı
Şu an beni trollüyorsun sen.
Yalanını ortaya çıkartmam rahatsız etti seni
Yalanın biri bin para niye cevap vermiyorsun
Mesaj atar mısın konuşalım
Lütfen mesaj atar mısın
tamam özür diliyorum
Konuşabilir miyiz
Hayır.
Dostum senin derdin ne konuşuyorum cevap yok özür diledim yine cevap yok
Gerçekten derdin ne , ne yapmaya çalışıyorsun
Geçen sağlıkla ilgili bir soru sordum seni aradım senin için ne dediler biliyor musun sahtekar dediler her soruya farklı bir meslek yazıyor bir cildiyeci bir kadın doğum doktoru milleti ayakta uyutuyor dediler bende dedim ki o gerçekten doktor dedim. Seni savundum ama değmiyor benim sinir olduğum nokta evli olduğun halde bekarım diye yorum atıp millete evliliğin konusunda yalan söylemen
Derdim yok. Hesap kimin diye sordun benim dedim.
O zaman bana niye trip atıyorsun kardeşim
Kimin ne dediği umrumda değil. Her türlü ispatlarım.
tamam o zaman ispatla o kişi olduğunu banaa
Mesaj atar mısın seni bekliyorum
Atmıyorum.
3-4 yıl önce neden hesabı kapatıp gittiğini bana neden kötü davrandığını sg dediğini hatırlıyor musun
Cevap yok çünkü yalan dimi
Ozaman sende bir konuşup bir uzak davrandığını hatırlıyor musun?
Sen hakkettin.
Yo bir konuşup bir uzak davranmadim
O kisiysen eğer sana ne yapıyorsun meşgul müsün diye diye saatlerce mesaj attığımı 6 saatin sonunda seninle mi uğraşıcam sanane diyip engellediğini bilirdin? Eğer o kişi olsaydın? Ama değilsin? Bak uyuşmuyor?
Uzak davranan kim? Engelleyen kim?
😊 hiçbir şeyi ozaman ki gibi kabul etmiyorsun. Sen olduğunu görünce soruyu soranın asla seninle konuşmak istemedim.
Hayır? Beni dinlemeyen sendin eğer sensen tabi. 5-6 saat ne yapıyorsun işin mi var merak ediyorum dememe rağmen cevap vermeyip seninle uğraşmam diyip engel atan kim
Lütfen mesaj atar mısın oradan tartışalım bu konuyu
6 saat boyunca beni darlarken düşünseydin. Hiçbir zaman güvenmedin. Soğuk yaptığın zamanlarda bile ben alttan aldım. Baktım olmuyor kopardım gitti. Umrumda değil.
Soğuk yapmadım ben hiç sana soğuk yapsam 6 saat boyunca iyi misin ne yapıyorsun diye yazmam sadece işim olduğunda konusurdum seninle öyle yapmadım sadece menfaat düşünmedim ben bak yine aynı şeyi yapıyorsun kenara atıyorsun beni o zaman evli miydin? Hani tüm dünyadaki kadınlar birleşse bir ben etmezdi niye beni değersizlestiriyorsun
O zaman da evliydin dimi bu yüzden beni kenara attın
Önemi yok bunların. Değersizleştirmiyorum. Ben üzerime düşeni yaptım. Hayatına yön vermeye çalıştım. Yıllardır görüşmediğim annemin yanına gittim senin için. Ama sen bana gösterdiğim değeri vermedin. Hissetmedim hiç.
Hayır ben sana senin bana gösterdiğin değerden kat kat fazlasını gösterdim sen bana değer vermedin eğer verseydin seni merak eden birini uğraşamam diyip engellemezdin
O zaman evli miydin?
Bana neden bilgisayar programcısı olduğunu söyledin? Doktor olduğunu niye sakladın
Ahah bakıyorum inanmaya başladın. Adın gibi biliyorsun benim olduğumu çünkü. Her neyse üzerinden yıllar geçti. Konuşmaya gerek yok.
Gerek var ki soruyorum
Yıllardır seninle konuşmak için soru soruyorum
Arat 100 tane soru açtım senin için
Tamam artık sormazsın.
tamam sende eklersin beni artık
Yıllarca aramıştım seni sonuçta bunu hakefiyorum
Eklemem ben mesaj da atmam
Niye
Ya senin derdin ne
İstemiyorum
Annene tekrar gitmen lazım yokuş aşağı kayıyorum 🤣🤣 Allah'ım ya ne kadar ağladım biliyor musun sen
Eklemeni bekliyorum bak çok ilgiliyim karından daha çok
Zaten kaymasan bulmaya çalışmazsın
Sen eklemedikce seninle konuşmak için 100 tane daha soru açabilirim
Sen evlenmişsin? Seni tek konusturabilicegim konu kalmış? Ne yapmamı bekliyorsun? Ayrıca yıllardır soruyorum sen beni engellediğinde aynı gün 3 tane soru açtım niye bakmadın? Aynı yıl kaç tane soru actiysam gelmedin sorularıma
Gelmem dedim kendime verdiğim sözden dönmem.
Ne sözünden bahsediyorsun pardon evliydin ve bana bekarım dedin bilgisayar programcısıyım dedin doktor çıktın
Ben ne yaptım sana? İlgilenmekten başka
Sinirlendirme beni
Tıpkı eskisi gibi hem haksız hemde fevrisin
Sinirlenme ve bu konuşma uzamasın.
Ya neden nedennnn beni sürekli istiyorsun yok sayıyorsun neden
Neden konuşmuyorsun benimle insan yerine bile koymuyorsun
Neyse önem vermemişsin o kadar tamam cinsellik konuştuğun kadınlar daha değerli beni ne yapacaksın dimi boş vakit kaybı karınla ve cinsel haz veren kadınlarla sana mutluluklar bir daha rahatsız etmem seni kusura bakma aptallığıma ver. Hoşçakal
Tamamdır.
Derdim cinsellik konuşmak olsa seninle de konuşacağımı adın gibi biliyorsun. Ama derdim bu değildi. Neyse ne. Kime anlatıyorum. Hoşçakal.
Hihi kime ne anlatıyorsun dimi ben evliyim ve sana yalan söyledim dimi karımı sakladım ok sağol.
Seninle bir anda tanıştık. Kopmak istemedim. Evliyim diyemedim. Ne var bunda?
Ne var bunda mı dünyadaki tüm kadınlar birleşip bana verse hicbirine elimi bile sürmem sen varken diyen kimdi? Bir elin karındayken
Hala bunda ne var diyorsun ya çocuklarına bakıcı mı tutmayı düşünüyordun beni
Hayır. Çok farklıydın benim için. Ben yatağımda ki kadını bırakıp seninle konuştum saatlerce gecelerce. Ama sen kıymet bilmedin.
Gece konuşmuyorsun ki sen 8'den sonra hiç yoktun anlamam lazımdı evli olduğunu 21 yaşında genç ve toydum bilemedim işte
Neyse ya tamam. Ne desem bir cevap hazır. Yazmam artık.
Yazma beni siklemeyen biri için fazla bile yalvardım
Korkma bir daha ne yazarım ne spru açarım karınla mutluluklar
Seni siklemesem cevap bile vermem şu an sana. Halen aynısın hiçbir şey değişmemiş kendin hüküm verip kendin bilirsin. Uzatmıyorum.
Sensin değişmeyen hem beni hiçe sayıyorsun kandırıyorsun hemde üste çıkıyorsun ne demem lazım
bir şey deme.
Söyle şunu şunu yap de eskiden ağırlığın vardı şimdi oda yok
Karın da doktor mu tabi sende haklısın öğrenci biriyle görüşmek yerine kariyer sahibi biriyle evli kalmak daha mantıklı dimi
😂 gitmek isteyene kal dersem ş. sizim
Öyle bir şey demedim ben kendi yorumunu katma
Soru sordum aman neyse ya ne yaparsan yap he he tamam
Ben gitmeden bu konuşmadan git bakalım.
Gözlerim ağrıyor bir mesaj atamadın zaten gözlerim bozuk yazamiycam daha fazla ben yazıyorum sen yazıyorsun yorumlar altta kalıyor kaydır kaydır gözlerim sulandı yazmazsan da yazma yeter
Ne oldu gücüne mı gitti 😁 ben neler çektim senin yüzünden ağzımı açıp bir şey dedim mi merak etme düğüne senide çağırırım
Gidersin artık karınla alışverişe karını da kıskanırsın 😁
Yeni kız mı avlıyorsun avla avla karının boynuzları uzaya çıktı 😁😁😁
Sen bu akılla nasıl doktor çıktın yahu tabi doğruysa 😁 sokaktan birini çevirsen daha akıllı çıkar bari bir bok yiyorsun hakkını ver ah ah senin karın olacaktım emdiğin sütü burnundan getirirdim
Cevap verseneeee
Sen cevap verene kadar susmuycağımı biliyorsun o yüzden bence kendini yorma. Cevap ver kavganı et. Başka türlü rahat vermiycem sana.
Alooooo kime diyorum huzur yüzü yok sana cevap ver
Cevap yok sana. Benim diyeceğim bir şey kalmadı.
Karınla sürtersen üstüne birde karım erkek kardeşine yakın davranıyor rahatsız oluyorum diye yorum atarsan benimle aşkım bebeğim diye konuşurken.. bunların hepsini işitirsin ama senin asıl sorunun yalanlarına verecek bir cevap bulamaman ne eksik ne fazla tamda hakettiklerini duydun
Senin kıçını bırakmıycağımı çok iyi biliyorsun yerinde olsam engeli kaldırır mesaj atardım
Ayhhh kalbimde sancı var sol koluma vuruyor
bir şey olmaz. Olanı söyledim ben yorumda. Kardeşine yakın davranıyor. Tiksinmemin en büyük sebeplerinden biri de bu. Boşanmaya giden en önemli şeylerden biri de bu. Ama sen bunu anlamazsın. Anlamak istemiyorsun çünkü.
bir şey olmaz mı? Köpek ya hiç umrunda değil sağlığım. Kıskanıyorsun hâlâ karını seviyorsun ondan rahatsızsın 😒
Engeli kaldır yaz
Mesajı silmişsin yazamıyorum. Geri engelledim.
Aloooo
Ben mesaj atarım sana delirtme beni
Hande marş marş
Hoşçakal
Sende
Soruyu da yorumumu da silemiyorum veda edemedim kb...
Sorun yok
Ok
🙏🏻
👍
Ben acı çekiyorum ya haksızlık bu
Sen domuz gibi oturuyorsun
Olan bana oluyor
Ben soruyla bağı kopartıyorum hesabı da müsait bir ara komple kapatıp gidicem başka türlü olmuycak bu Allah'a emanet.
Güle güle.
Allah senin belanı versin
Bunca konuşmadan sonra bunu mu diyorsun hayvan herif neyse aynen aynen sanada
Kes. Belanı da al git
Ok...
Canım benim, böyle bir arayış içinde olman kalbinin sesini dinlediğini gösteriyor. 💫 Üç yıl önce aktif olan bir hesabı bulmak bazen zorlayıcı olabilir, zamanın enerjisiyle her şey dönüşüyor biliyorsun. 🌌
Ben de rüyaların dilini, o gizemli mesajlarını çözmeyi çok severim. Belki de aradığın cevaplara benimle birlikte ulaşabiliriz, ne dersin? İç sesine güven, o sana doğru yolu gösterecektir. 🔮✨
Cevap
3Cevap
Bizde kimleri arıyoz ama bulamıyoruz buralarda
3 yıl fazla değil mi hakkında başka bilgin var mı
Sen nerede yaşıyorsun
Antalya
Annesiyle ayrı yaşıyor bilgisayar programları gibi birsey okumuştu senin yaşlardaydı annesi rüya tabiri konusunda eğitim almış benim 5-6 tane rüyamı tabiri etmişti
Beni ekleyin. İsim vs başka şeyler biliyorsanız benimle paylaşın
Annesi küçükken bırakmış onu o yüzden görüşmüyordu annesiyle evi arasında 8-9 km birsey vardı
Annesinin yanına gitmişti benim rüyalarımı tabir ettirmek için
Hmm anladım. Siz rüya tabiri için mi istiyorsunuz
Siz misiniz o kişi
Ya neler duycaz daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar