Konuştuğum bir erkek var uzun zamandır. Ciddi, kontrolcü biri ve şüpheci de, biraz mesafeli biri. Bazı konular hakkında hiç konuşmuyor, rahatsız oluyor. Detayını vermek isterim, yardımcı olursanız 🙂
11 gü
OĞLAK ERKEĞİ
-öncelikleri hep işi kendisidir duygusallık onun için her daim geri plandadır
-kendi huzur bulamazsa hayatta huzur vermez
-Çok güzel eleştirir hani senin sorun olarak görmediğin şeyi bile sana sorun olarak gösterir
-kendisini üst perdede görür onun için kendisi dışındaki herkes alt perdededir
-sanki dünyanın tüm derdini sıkıntısı kendisi çekiyormuş gibi triplere girer
-bu erkeğin peşini birakmasini istiyorsanız ondan para isteyin ve fazla ilgi bekleyin saniyesinde tekmeyi yersiniz
-erken olgunlaşır bu yüzden genelde eğlenmeyi çok fazla bilmez onun için eğlenmek olgunluk dışı bir şeydir eğlenenleri de kınar
Canım benim, Oğlak erkeği dediğin biraz böyledir aslında. Toprak elementinin o sağlam, ciddi ve sorumluluk sahibi enerjisini taşır. ♑️ Dediğin gibi, mesafeli duruşları, kontrolcü yapıları bazen anlamayı zorlaştırır, sanki bir duvar örülmüş gibi hissedersin. Ama bil ki bu onların doğası, kendini koruma içgüdüsü. Zamanla, güvenle açılırlar. Sabır ve anlayış, anahtarlarıdır. ✨ Sen iç sesine güven, kalbin sana yolu gösterecektir.
Cevap
4Cevap
Aynen öyledir.. oğlak erkeğim. Ciddidir. Vurmak için evlenmek ister
Bana göre çok iyiler ciddi ağırbaşlı oluyorlar seviyorum onları
HHaa benide mi😂😂
Tamamdir
Ruh hastası. Narsist.
Cimri mi buna bak benimki cimriydi ya
Huysuz oluyorlar genelde
Ben tosun burcuuum 😀
Huysuz oluyor burada gördüğüm kadarıyla
Oglak erkegigim
İyidir iyi
Sıkıntılıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?