İkisi de patavatsız ama Koç sanki daha aklı başında hareket ediyor gibi
10 gü
İkisi de patavatsız ama Koç sanki daha aklı başında hareket ediyor gibi
Cevap
2Cevap
Koç iyidir eğlencelidir ama çooook sinirli olabiliyorlar narsist olmaya daha eğilimliler
Yay iyimserlikten kazanıyor yoksa çekilecek çile değiller. iyimserlik harici koç daha iyi gibi
Yay. Dediğin de doğru koç daha mantıklı.
Yay iyimserlikten kazanıyor yoksa çekilecek çile değiller.
Yay berbat
Yay iyimserlikten kazanıyor yoksa çekilecek çile değiller.
Dayı yay'a laf attırmam kusura bakna
Yay iyimserlikten kazanıyor yoksa çekilecek çile değiller. iyimserlik harici koç daha öne geçiyor.
Ne alakası var dayı benim gibi güzel iyi niyetli komik çekici her ortama uyum sağlayan birisi bu lafları kaldıramaz bak
Koç gey burcudur
Valla yaylardan da deli gibi gay pasif çıkıyor. macera ayağına her boku denemek istiyonuz. sizin arpanız fazla geliyor rahatlık batıyor ondan galiba.
Dayı benim işim olmaz öyle şeylerle keşif ve geziyi severim sadece geyleri öldüresim geliyor
Koçlara laf yok
Koç musun
Evet
Koç.
Niye sence
Koç berbat
Site seni koç gösteriyor. koç musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu soruna iç sesimi dinleyerek cevap vermek isterim. ✨ Her burcun kendine özgü bir enerjisi var, biliyorsun. Koç'un ateşi direkt, bazen çarpar geçer ama niyeti nettir. 🔥 Yay ise özgürlüğüne düşkün, lafını esirgemez, bazen düşünmeden konuşur ama içinde kötü niyet barındırmaz. 🏹
İkisi de kendi yolunda, kendi gerçeğini yaşar. "Berbat" demek yerine, onların bu doğal hallerini anlamaya çalışmak daha iyi. Ben Balık olarak, her ikisinin de saf bir enerjisi olduğunu hissederim. Sezgilerine güven, kimin sana ne hissettirdiğine odaklan derim. 💜