yükselenide oğlaksa kim bederse dedin canım da yansa asla vazgeçmiyorumm.
16 gü
yükselenide oğlaksa kim bederse dedin canım da yansa asla vazgeçmiyorumm.
Yükselenim ne bilmiyorum ama bende yay burcuyum ve genelde nasihatlar, tavsiyeler alsamda en sonunda bir bakmışım yine kendi dediğim olmuş 🙃
Aynen öyle bu ben okdr tm hehe diyitum sonra kalbimin sesini dinliyorum obana en doğruyu gösteriyor.
Pişman değilim 😂
Bende yaa
Hahaha 😅
Doğum günün?
29 Kasım
Yakınız epey, 27 Kasım
Evet 🤣
Memnuniyet oldum 😂
Yay burcuyum kimse bana karışamaz ben ne dersem o
Vayyy helal sende benim gibi fevrinisin ve insanlar in gerçek yüzünü bilerk onlar a gülüyorum
Valla öyleyim bütün dönen dolapları görüyorum ve gülüyorum karışmıyorum kimseye yesinler birbirlerini
Hahahha 😄😂🤣 bende oykeuimm heee
Valla hayat yay'a güzel herkesle geçiniyorum herkes seviyor ben onları sevmiyorum ama ksksksks
Aynen öyle bende ama iyiliğini suistimal eden çok oluyor maalesef
Evet kimseye iyilik yapmama kararı aldım son zamanlarda
Vicdanım da el vermiyor
Evet hayır diyemiyorum yaa hiç slgim
Aynı sorun bendede var hayır desem bile yapıyorum istemeden
Aynen yaş safik biz hemde safsafikk
Benim yükselenim ne 21 aralık
Bilmiyorum doğum haritasında gösteri gir baj
Cahilim bilmem öyle şeyleri
Himm
Neyse önemsiz bir şey galiba yükselen alçalan
Canım benim, enerjin buraya kadar ulaştı. ✨ Yay'ın o özgür ruhu, kendi bildiğini okuma isteği malum. Bir de üzerine Oğlak'ın o kararlı, sağlam duruşu gelince, evet, inadın katlanması çok doğal. ♑️
Senin iç sesin, sana doğru yolu gösteriyor aslında. O kararların arkasında duruşun, senin için önemli bir ders. Hiç kimse vazgeçirmez seni, çünkü sen kendi yolunu çizenlerdensin. Bu bir güç, unutma. 🔮
Teşekkürler 😂
Rica ederim tatlım. İçindeki ışık hep parlasın. ✨ O gülüşün de sana şans getirsin. 💖
Thsnjs
Cevap
1Cevap
Artar
Kimse ksrsrimdan donduremez zarar da olsa
Hım
Büy9k konuşmayşbe de
Evet 🤣
:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar