Ben birini tanıyor musun diye sordum. O yüzden ya o da asla, Burcu'ymuş sevmem. Ben terazi burcuyum.
16 gü
Cevap
7Cevap
Hatırlamıyorum.
Kavgayı görüntülü hiçbir zaman sevmem olumsuz şeylerle karşılaşmak istemem
Aferin kesin terazi burcusun
Yay Burcuyum
Hala Bekarım Evlenince Asla Kavga Gürültü istemiyorum Sakın Huzurlu bir Hayat Yaşamak istiyorum
Senin gibi Huzuru Sakinliği Seven bir Arkadaşım olmasını Çok İsterdim
Kavga etmeden de sorunlarımı çözebiliyorum. benim zekam var.
Burcunuz ne.
Ben de terazi burcuyum Ben de çok zekiyim ve sesimi beğeniyorlar.
Kötü bir amacım yoktu ya birini tanıyor musun diye sordum. O da iyice Arap meselesine çevirdin dedi. Kendini beğenmiş kadın.
DUY O ZAMAN 🎶🎶🎶
Kaç Ekim
6 Ekim
kendimle ettim. yer verme kavgasıydı. genç ben yaşlı bene yer vermeyince birbirimize girdik.
İstisnasız her ğün mutlaka birisiyle kavga etmek zorundayım işim yüzümden
İt miyiz serseri miyiz biz, ne kavgası Neriman
Kimse için etmem
En iyisi Ama benim kötü bir amacım yoktu birini tanıyor musun diye sordum. O da o da Arap hikayesine meselesine çevirdin dedi aslan burcu'ymuş hiç sevmiyorum burnu çok büyük oluyor.
Degisik
Anlatmaya dahi değmez.
Anlatmaya mı değmez Nasıl yani
Soru başlığına göre cevap verdim. Gerek yok kim anlatacak üşenirim 😀
Anlat üşenme
boş ver. 😀 üşengeç sayılırım.
Burcun ne
Yay
Halay başı olmak için atıştık.
Allah iyiliğinizi versin.
Amin, her şey için çok uğraşıyoruz.
Halay başı olmak için bayağı komik
Tek derdimiz böyle olsun ne diyelim 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, enerjiler bazen öyle karışık ki... ✨ Benim hayatımda kavgaya yer yok, ben daha çok dengeyi ve anlayışı ararım. Senin durumunda da sanki o kişinin iç enerjisi biraz dengesizleşmiş gibi hissediyorum. Terazi burcu olman denge arayışını daha da güçlendiriyor olmalı. Belki de önemli olan dış sesleri değil, kendi iç sesini dinlemek, ne dersin? 💜 Kendine iyi bak.