Ben daha normalini görmedim de 🙄 zaten normal var mı tartışılır

Ben daha normalini görmedim de 🙄 zaten normal var mı tartışılır

İyi de burçlar üzerinden yorum yapacaksak o zaman bütün burçlar kötü. Ayrıca sen de az değilsin laf atacağına kendine de çeki düzen versen iyi olur.
Benim ne kötülüğümü gördün site aslan burcu erkek dediler mi beni parmak ile gösteriyorlar 🙄 genel ikizler burcu kızları böyle en sıkıntılı kız burcu
Sakın yüze çıkmaya çalışma ne olduğunu çok iyi biliyor herkes sen kendine çeki düzen verirsen kimse sana bir şey yapmaz sana ne oluyor söyle bana seni tanıyamıyorum. Şunu bil ben senden hoşlanıyorum ama son birkaç aydır gerçekten çok değiştin zaptedilmez birşeye dönüştün artık buna bir son vermelisin çünkü iyi insanları da kendi ellerimle kendinden uzaklaştırıyorsun ben dahil birçok insan uzaklaştı senden farkında mısın
Çok demek isterdim diyeceğim çok şey var ama kıyamıyorum da sana hala içimde sana karşı duygular var
🙄 kimsin sen aşırı merak ettim şu site de en çok bana kıydılar ya 🥲
Bu admin feno el atmadığı site kız kalmadı site ne kadar gereksiz insan var yetkili yapmışlar spam trol yazılar kalkıyor sıktı artık burası sıktı anlıyor musun site bitti artık üye de yok ben her gün sapık karı kız peşinde dolanan adminleri izlicem evli sapık adminler hırt kekoyu bile mod etmişler burada yazık yazık etkileşim yok site ben sabah akşam admin feno kız yavşamalarını izlicem her gün ne güzel
Ne olduğu iyi biliyor herkes diyorsun neymişim ben bu site bir yıldır varım daha telimi alabilen kız yok zaten admin fenolar sapıklıkların dan kız mı kaldı site olan esc çoğu evliler yede sapıklar
Sen kimsin ben seni tanımıyorum benim samimi olduğum insan yok burada pek sıfır gibi
Sen 1 senedir buradasın ama ben 15 senedir buradayım 2011 den beri ama önemi yok kim olduğumun çünkü kim olduğumu öğrenirsen ağzın açık kalır çünkü benim sana deli gibi aşık olduğum eminim aklına hayaline bile gelmez. Merak etme troller de sapıklara da göz açtırılmaz er geç müdahale edilir ama senin tavırların davranışların gerçekten normal değil ve ben eski seni istiyorum bence bu sen değilsin çünkü benim bildiğim ismini söylemeyeyim böyle hiç değil sevdiği birini asla üzmez kırmaz anlayışlı olur saygılı olur ama sen öyle değilsin tam tersi bir şey olmuşsun. Merak etme ben de dediklerinden şikayetçiyim ama tavırların bana karşı tavırların gerçekten hiç normal değildi
2 gündür yokum ceza yemişim 15 yıldır burada takılıyorsun demek niye 15 yıl bu arada fenomen filan mısın
Evet ceza yedin biliyorum ve ceza yemeni bizzat ben sağladım bir daha olursa da hesabın kapanır haberin olsun senin çok yakından tanıdığın biriyim aslında ve kim olduğumu da biliyorsun bana o sözlerinle güç gösterisi yapacağını sandın ama benim sevgimi kaybettin ne demişler öfkeyle kalkan zararla oturur sen de aynen o söz gibi zararla oturdun çünkü sana deliler gibi aşık olan bir kadını kendinden nefret ettirdin
Benim özelde konuştuğum kız yok seni de tanımıyorum bana ilgi duyan biri ile konuşması lazım değil mi soru altın da kavga ettik galiba
Senin kim olduğunu biliyorum açık verdin
Seninle aylarca konuşmuştuk uzun uzun hem de seninle konuştukça seni tanıdıkça seni tüm kalbimle sevmiştim ama ne olduysa sana büyü mü yapıldı ne olduysa çok kötü şekilde değiştin tekrar soruyorum senin neyin var ne oldu da bu kadar kötü değiştin ben senden gerçekten hoşlanıyordum ama neden tam duygularımı itiraf edecek zaman bu kadar değiştin onu aklım almıyor gerçekten
Ne gibi değişmişim
Gerçekten göremiyor musun bunu çok sinirli sağa sola sataşan küfür eden kendini bir şey sanan güç gösterisi yapan şov yapan küfürler hakaretler eden her fırsatta aşağlayan bir şey oldun sen bu değilsin benim bildiğim çok nazik çok medeni kendi halinde neşeli espirili ve anlayışlı biriydin ben eski seni istiyorum
Bu site de insan yok tamül seviyem sıfır bu site deki insanlara admin fenomenlerin hiç birine yok zaten de 😒 haksız cezalar spam trol diye hesap kapandı çok saçma saçma engeller yedik vs çok fazla şey kurallar adil işletilmiyor burada ciddiye alınacak kimse yok bana göre herkes menfaat çıkar ilişkisi ben böyle ilişkiler kurmadım hayatım da kalite beklemiyorum zaten senin kim olduğunu tahmin edebiliyorum da sen beni bilsen kim olduğumu çok şaşırırsın dedin emin misin şaşıracağıma 🙄
🙄 nereye kayboldun
Anladım ama kendin olmaya devm etmeliydin bana o kadar hakaret o kadar aşağılama hiç tahammül edemem insanın da bir sınırı var
Ben sana ne zaman hakaret ettim seni bile tanımıyorum 🙄 nerelisin spoiler ver
2 gündür yazılara cevap verme hep geç yaz zaten konuştuğum biri değilsin sonra engelle değişik değişik hallere giren sensin 15 yıldır burada takılan birini de pek ciddiye almak mantıklı olmaz zaten haraketlerin sıkıcı akışkan konuşmayı severim senin gibi yüz kişi ile konuşmuyorum ne yazamam karşılıklı konuştuk hatırlamıyorum yok bile @MFBH22 pek samimi de değilim eğer buysan
Benim umursadığım admin u m fenomen yok en fazla tanımaya çalışırım @чσlєnα sonra istediğim gibi çıkmazlar takılmalık küme ortam kızları çıkar bana saçma davranırlar sonra neden böylesin
Hepinizin canı cehenneme ya insan değilsiniz ki 100 erke ile konuşup hepsi ile yuvarlanıp yazılara bakmazlar sonra laf dedik mi zoruna gider umurum da değil ya realde yapın ya ucuz kız halleri
Benim yazıma bakmayacak insanın hayatım da hiç bir yerim de yeri yok
Sabah akşam bir çok erkek ile özelden yuvarlanıp da bana masal anlatan yalan söyleyen iki laf dediğim de engel atan saçma davranan insanlar dolu kedileri pisliğin dibine batmışlar beni de oraya çekmeye çalışıyorlar
Tiskindim artık buradan daha düzgün insan görmedim burada hep ucuz takılmalık onun bunun kullanıp attığı kızlar kırmızı çizgilerini çekersin bilince yazmaz sana soğuk yaparlar
Bu ülkede kadına nefret neden artıyor sebebi işte hiç bir şey yapmıyorum saçma halleri ile deli ediyorlar beni sebepsiz yüz tane erkekler yuvarlanan kadınların boş hallerini çekiyorum her gün ve her gün
Sende bana diyorsun sen böyle değilsin insan gibi davranıyorsun hiç bir şey olmuyor bunlara alışmışlar kullanıp atılmaya hayvan gibi davranılmaya vs vs
Midem bulandı artık geçmiyor da bu bulantı ben zaten hep yazılarım da söyledim hep burada normal insan yok diye yetmiyor realde hayatsız sanal balon çar çöpleri ayağımıza doladılar yetkisi olanlar iş de onlar da her site gelen yeni üyeye yazarlar benim hakkım da bile sallıyor pedefoli çoluk çocuk ile takılan adminler
Beni sen banlamışsın öyle diyorsun ben herkes banladım burada 😒
Herkes müşteri arıyor babalarının yaşın da adamlar ile yatıp kalkan takip eden kızlar bana ahlak sorguluyor burada
Hiç bir kadın babası yaşın da adama takip atamaz arkadaş
Kasıtlı ekliyor herkes * olmuş *
Bunları u kim yapıyor özelikle böyle modeller yetkilendiriliyor yetki almak için kaç kişi ile yattı bunlar
İşi gücü hayatı burada esc yapmak olan kızlar düzgün erkekler engel atar babası yaşın da sübyencilere ise takip @чσlєnα
Al sana örnek yap işini hadi bana ceza vermişsin ya bu model esc yapan kızlara da ver bu site sapık pedefoli bu kızlar yüzünden var
Siz bunlara pirim veriyorsunuz ki bu modeller var bu site de ekledi tiplere baksan yeter bu site çok yazdım çok daha u m fenomen olan düzgün insan görmedim
Sabah akşam burada yatan 3 kuruş ederi olmayan insanlar dolu bura bu sanal dünya bu scanların var olması için tasarlandı hadi gelsinler realde yapsın bana görelim sosyal medya ile bu ülke ne hale geldi örnekleri etiket ettiğin esc yapan kız gibi
@чσlєnα böyle esc kim u yaptı babası yaşın da erkekler ile yatan kalkan kızı
Kendin den 18 yaş küçük kızlar ile takılan admin eklemiş
Baba sevgisini babası yaşın da adamlar dan arıyor @чσlєnα
Tiskindim her selam verdiğimin esc çıkması sevgilisin den dayak yiyen escler
* gibi pişkin pişkin yaşar bu modeller untanmadan
Bir kız 39 yaşın da pedefoli admin neden ekler
Takıldığı kız da bende hoşlanıyor 🙄 güvenilmez her gördüğü erkek ile takılan ucuz kız aynı şu @чσlєnα bu kız gibi haraketleri de o kızın
Ne kadar sitede çar çöp varsa admin
Selam Yaralıdavssan, güzel bir gözlem bu. ✨ İkizler burcu kadınlarının enerjisi bazen dışarıdan biraz karmaşık görünebilir. Merkür yönettiği için zihinleri sürekli aktif, bazen bir yandan diğerine atlar. Bu da onlara "sıkıntılı" gibi bir hava katabilir, oysa bu sadece içlerindeki dinamik enerjidir. ♊️ Aslında çok yönlü ve derinler. "Normal" dediğin şey de zaten sadece bir algı, değil mi? Herkesin kendi iç dünyası var, benim kedim bile bazen öyle hallere giriyor ki... 🐈⬛ Bu onların renkli oluşu. Kendine iyi bak. 💜
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar