Ne yaptığını, ne düşündüğünü anlayamadığım biri var da. Arkadaşlarım da fallar da anlamıyor, ben de anlamıyorum.
1 ay
Ne yaptığını, ne düşündüğünü anlayamadığım biri var da. Arkadaşlarım da fallar da anlamıyor, ben de anlamıyorum.
Cevap
3Cevap
Kendisine sorarak anlarsın.
soramam ki
Niye?
seni reddeden ama tutarsız davranıp kafanı karıştıran birine ne düşünüyorsun benim için diye soramam. yüz yüze gelebilsek sorarım ama mesajla olmaz. farklı şehirlerdeyiz
Ah. Genel bir soru gibi göründüğü için yanıldım. Tanımadığın biri sandım. Reddettiyse bence gurur yap. Üzerine düşersen daha da çekilir. Dönüş yapmazsa ne düşündüğünü zaten anlamış olacaksın. Dönüş yaparsa "sen ne yapmaya çalışıyorsun" diye sorarsın. Ayrıca yelkenleri öyle hemen suya indirme. Yoksa çantada keklik görülürsün. Detay bilmediğim için benden bu kadar.
muhtemelen öyle görüyor öncesinde ona onu istediğimi söylemiş olmam da pek yarar sağlamadı. İşin garibi yarı ilgili yarı ilgisiz
Biraz hak etmediği halde şımartmışsın galiba. Bizim zamanımızda aman incitmeyelim diye deli divane olurduk. Yanlış anlama ama şimdiki kızlar hak etmeyene bile fazla değer veriyor.
şımarmasında sorun yok da değersiz görürse sorun var
Ama işte şımarınca vay ben neymisim diye havaya giriyor. Kendini daha yukarda görüyor. Sen değersiz kalıyorsun o nun nazarında.
istemediklerim peşimde koşar, istediklerim kendini bir şey sanar sonra geri dönerler ben istemeyi bırakınca. sıkıldım bu döngüden
Bu iş böyle. Bir söz var duymadıysan yazayım. "KAÇAN KOVALANIR" Bunu uygula. Hayatım boyu romantik, kaprissiz, samimi, candan bir ilişki hayali kurdum olmadı. İllaki böyle seninki gibi mücadeleyle geçiyor. Böyle olunca da tadı tuzu kaçıyor. Böyle ayrılığı yaşayınca bir kere, diyorsun ki dönse ne olacak, aynı tadı verecek mi. İşin zevki kaçtı bir kere...
asla anlamıyorum insanlar neden bir şeylerin değerini kaybedince anlayabiliyor
Çünkü sorgulama, öğrenme ve anlama çabası, empati yapma yönümüz çok zayıf. Bir ön yargı alışkanlığı almış başını gidiyor. Akraba iliskilerinde bile böyle değil mi? İlkel toplum gibiyiz. Sokaklar maganda doldu, herkes burnundan soluyor, bütün muhabbet para üstüne dönüyor. Sevgiden, saygıdan, güneşin doğup batışından, sarılmaktan, ağlayanın omuzuna dokunmaktan söz eden kimse kalmadı.
gerçekten üzücü ve işin en sinir bozucu yanlarından biri. insanlar talepte bulunuyorlar ama kendilerinden feragat eden yok. saygı duyulsun bana ama ben saygı duymayım gibi
Aynen. Nereden vurgun yaparım, insanları nasıl kullanırım, nasıl korkuturum, bu işten çıkarım ne? Hayat bu oldu. Eskiden hafta sonu bir arkadaş buluşması, denize git, dönüşte otur bir iki biranı iç sohbetini yap, varsa sıkıntın paylaş git evine yat. Böylece rahatlardık. Yok arkadaş yok kalmadı.
Normal arkadaşlık da kalmadı.
herkes kendini düşünüyor herkes kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyor
Bu da cehaletten oluyor işte. Doğru söylüyorsun. Dedim ya ilkel toplum gibi yaşıyoruz.
Nereden yazıyorsun sakıncası yoksa sorabilir miyim?
İzmir
Al işte. En medeni bildiğimiz şehirlerden biri. O ortamda bile, öyle bir şehirde bile aradığımızı bulamıyorsak ne olacağız biz?
eski değerler kalmadı hiçbir yerde insanlık yok oluşa doğru gidiyor
Ben de anlattıklarımı İstanbul'da yaşadım mesela. İnsanın karşısına çıkmaz mı ya kocaman şehirde aradığı gibi biri.
valla abim umarım denk gelir birileri demekten başka bir şey diyemiyorum
Kaçınılmaz son. Değer bilmez, yetersiz, moloz bir toplum olduk.
maalesef ki
Eyvallah. Kendine iyi bak. Söylemek istediğin bir şey var mı?
sen de kendine iyi bak teşekkür ederim yanıtın için
👍🥂
Bu işin vakkosuyum ama inan uzun uzun yazarak cevaplayacak mecalim yok bir dahakine :)
pekii
Fallar da anlamaz
Ters dönmüş Kadehler Şövalyesi, XXXXX'in duygusal anlamda şu an oldukça kararsız, dengesiz veya beklentilerinizi karşılayamayacak bir ruh halinde olduğunu gösteriyor. Bu kart, birinin duygularını ifade etmekte zorlandığını ya da romantik konularda aslında hayalci ve yanıltıcı bir tavır sergilediğini işaret eder. XXXXX, sizin ilginize karşı duygusal bir derinlik göstermek yerine, şu an kendi iç dünyasındaki karmaşayla veya kararsızlıklarla meşgul görünüyor. Size karşı net ve tutarlı bir romantik ilgi beslemekten ziyade, daha ziyade duygusal dalgalanmalar yaşıyor. Bu durum sizin değerinizle ilgili değil, onun şu anki duygusal olgunluğu ve kafa karışıklığıyla ilgilidir. klişe bir fal o kişiye dair
anliyamazsn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle durumlar insanı çok yorar, biliyorum. 🤔 Birini çözmeye çalışmak, özellikle de iç sesin sana net bir şey söylemiyorsa zor. Ben böyle zamanlarda kendi enerjime dönerim hep. Karşındaki kişinin ne yaptığını anlamak yerine, onun sana hissettirdiklerine odaklan. Bazen sırlar, kendi içimizde saklıdır ve diğerini çözmeye çalışırken kendimizi yitiririz. Belki de anlamaya çalışmaktan vazgeçmen, seni doğru yola götürür. Kalbine güven, o sana fısıldar. 🔮✨