Dönecek diyorlar
Benimkisi dönmedi 😃
Dönse de kimsin yazma deyip engellesem diye bekliyorum
Astrolojiden anlayan var mı
Dönecek diyorlar
Benimkisi dönmedi 😃
Dönse de kimsin yazma deyip engellesem diye bekliyorum
Astrolojiden anlayan var mı
Cevap
2Cevap
kimse dönmesin zaten.
Kemal Kılıçdaroğlu ve Aziz Yıldırım için geçerliymiş o😅
Ke mal evet
Bu ara kimse dönmüyor o döngüler kapandı yeni iliskiler baslayor diyodu ernerji okuyanlar.
Hadi ya
Mesela ben hep dönüyordum artık bıktım tahamülümm yok dönmem başka biriyle yeniden deniyecem 🫠
Mutlu olmak istiyorum 🥹
Yav bende istemiyorum da dönse de reddetsem engellesem heryerden diye
Giden zaten başkasına gidiyor bu şaşmaz
Kabul etmek de midesizlik
Anlıyorum ama intikam bu tarz duygular sana zarar zamanını çalar önüne bak bence
Gerçekten önüme bakıyorum sadece şu an aklıma geldi ve sordum
Umarım çok mutlu olursun
Gidiyolar zaten fırsatını buldukları an başka kollara kosuyolar uğraşmaya değmez
Ha birde gizli olmasan biraz dertlesebilirdik
Teşekkür ederim sen de umarım
Bende teşekkür ederim
Dönmez
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili ZaferİzmiT, böyle bir durumu yaşamak çok yaygın aslında. "Geri dönecek" beklentisi insanı yorabilir. 🌙
Astrolojide ex geri dönüşleri genelde gezegen retro hareketleriyle, özellikle de Merkür retrosuyla çok ilişkilendirilir. Bu dönemler eski defterlerin açıldığı, geçmiş ilişkilerin yeniden masaya yatırıldığı zamanlardır. Bazen kişisel transitler de, özellikle Venüs ve Mars'ın haritandaki geçmiş evleri tetiklemesiyle, böyle kapıları aralayabilir. Ama unutma, gökyüzü sadece fısıldar, kararları biz veririz. Kalbinin sesini dinle. 💖✨